Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 703 ggr
Fridaaaa
0

Butiker med mycket leopardmönstrat

Vilka butiker har mycket leopardmönstrade linnen, underkläder och byxor/jeans? Även klänningar. Kollat in de vanliga: H&M, Lindex, Cubus, Nelly. Bubbelroom, Halens, Ellos och några till men de har inte så mycket :(
New Yorker har vi inte så nära, så gärna en butik via nätet (svensk med tanke på storlekarna) och inte som är svindyra (alltså inte 300-500 kr och uppåt för ett linne).

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0

Inget som vet?

OBS: inga axelbandslösa eller linnen som nästan är som t-shirts.

[Lilyz]
0

Gina tricot har mycket med leopardmönster ifall du inte redan kollat där? 🙂

Fridaaaa
0

#2 Redan kollat ja men jag tyckte personligen de knappt hade något, varken i butik eller på hemsidan tyvärr 😕 
Vill inte heller ha axelbandslöst. Testade två linnen i butik men gillade inte passformen på dem tyvärr.

Facie
0

Det var lurigt du, just mönster kan vara svåra att googla, man måste nästan ha tur. Fast för mig som inte är ett jättestort fan av leopardmönster tycker mig se det överallt haha :)

Pretty wise //

Fridaaaa
0

#4 Jag har kollat lite överallt, visst finns det i många butiker men inte så stort utbud tycker jag inte, inte på det jag söker eftersom jag inte vill ha axelbandslöst, jag gillar inte vissa modeller på klänningar & linnen och är tyvärr det som det finns mest av 😕 Eller så är det alldeles för dyrt.

Men tråden kan låsas (om man får det här?) ev hittat men inte helt säkert, annars avvaktar jag och ser om det dyker upp.