Vad gillar killar med tjejer?
vad gillar killar med tjeje? tight röv vet jag ( att man har jeans )
men vad mer? svara gärna fort :)
Vad killar gillar med tjejer är omöjligt att svara på då det skiljer från kille till kille.
Alla killar gillar inte en "tight röv" t.ex.
Så det får man fråga varje enskild kille, skiljer helt enkelt 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 haha okej 😛
Vet att många, både killar och tjejer, gillar människor som är säkra i sig själva. Lite svårt att förklara, men att man trivs med hur man ser ut och känner sig stolt över sig själv. Tycker det är lite sisådär med folk som trycker ner sig själva och säger "Jisses vad ful jag är, vad tjock jag är" och så vidare.
Så att vara säker i sig själv är nog en väldigt positiv sak. :) Det är faktiskt ganska lätt att lägga märke till folk som är bekväma med sig själva och de som inte är det.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#3 jaha okej tack! ska tänka på det! :)

Många killar tittar på ögonen det första de gör så att framhäva dem kanske.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
och ett leende! Det är det allra vackraste man kan bära.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Stora bröst och "sexig" röv typ
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Lugn nu, alla grabbar gillar inte stora bröst. Det där är ju så olika, inte kan jag sitta här och säga vad killar gillar med tjejer. Om vi stället frågan vad gillar tjejer med killar? Ja, det är ju olika där med. Vissa gillar killar med muskler, andra vill ha killar som tränar mindre. Vissa killar gillar stora bröst, andra föredrar mindre. Varför är bröst och rumpa så fixerat? Varför förutsätter ni att killar tänker på det det första de gör när de funderar på vad de gillar hos en tjej? Fel, fel, fel. Puckon kanske bara fokuserar på det, men de är ändå inget att ha ;)
Bra poänger erikam!
Helt varierat vad killar tycker om. Generellt sett skulle jag nog dock vilja påstå stora bröst, tight och lite större rumpa.
#10 Och jag säger tvärtom, nästan alla killar jag träffat gillar små bröst bättre. Så jag vågar påstå att det inte finns något generellt gillande.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#11 Heh nä det är precis det jag menar. På vår skola är det så tex, på andra ställen helt tvärtom.
Hade denna diskussion.en gång när min kille hade grabbfest hemma. Vissa gillade stora bröst, vissa gillade små. Men det gemensamma var att alla gillade snygg form på brösten och inte stora vårtgårdar.
Får man fråga varför trådskrivaren tycker det är så viktigt att veta vad killar gillar med oss tjejer?
Man borde alltid gå efter sitt egna smak och tycke, känner man sig bekväm syns detta på självförtroendet och det gillar killar ;)
Om killen inte gillar min stil är han inget att ha, vem vill vara i ett förhållande med någon så ytlig?? 😮
Jag har både onaturligt färgat hår, piercingar och töjda öron, vilket min pojkvän inte tycker om. Men varför ska man bry sig??
Har själv haft detta problemet tidigare och märker nu hur löjligt det var, usch! Stå upp för er tjejer och gör det NI tycker ser bra ut ,förändra inte ert utseende för att imponera på killar 😃
14 det vet jag inte riktig men.. :)
De måste kunna laga mat och vara respektabla till mannens privatliv och verksamhet. I det gamla landet så sade man att "en kvinna ska ej höja rösten i onödan".
#16 Hahaha, välkommen tillbaka till 1800-talet 😃
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#16 Förklarar varför jag kommer dö ensam då, kan inte laga mat och skriker som ett helt fotbollslag när jag blir förbannad😂
18:
Jag skoajde lulz. Beror på, är du söt? ;)
Läste en liten del av tråden. Va alla verkar utseenade fixerade! SHIT!
Alla människor går inte på utseendet. Många går även på personligheten.
Har en kompis som var ihop med en kille, innan dem blev tillsammans så tyckte hon att han var ful men sen lärde dem känna varandra mer å mer å sen föll dem varandra, alltså personlighet. Dem va tillsammans länge iallafall :)
Så allt handlar inte bara om utseende. Alla tror väl att utseendet går först, visst får killen vara snygg men han måste ha en bra personlighet. Man kan ju inte vara tillsammans med en kille/tjej bara för hen är snygg men behandlar en som skit lixom…
Sant, det är en kombination av utseende och personlighet, det vet de flesta. Precis som med bilar, de ska se bra ut och ha prestanda. Om tjejen däremot är "full", det är en annan femma ;).
Men ärligt, det bästa är om båda matchar varandra utseendemässigt och stilmässigt. Jag rekommenderar inte om tjejen eller killen ser för bra ut jämfört med de andre, då Breyton (2002) nämner att det kuvar alfahanens integritet.
Något som jag inte sett någon annan nämna som jag tycker är en av de absolut viktigaste är Humor. När det gäller utseende så tycker jag som många andra. Lite större bröst och rumpa är sexigt. Men vad som är ännu viktigare för utseendet är framförallt hygien men också stil. En tjej med elegant hipp klädstil är riktigt hett. Någon som har leggings/yogabyxor och urringat kan verkligen vara sexigt, men det är inte flickvänsmaterial för mig.
En kvinna ska vara proper bland folk och mysig/sexig hemma, ha nära till skratt och vara skämtsam :)
Swag is for boys, Class is for men.
#20 Kärlek är en attraktion, både fysisk och mental så utseende spelar roll bara inte störst roll om ett förhållande ska fungera. 🙂 "Vad gillar killar med tjejer?" - Självklart gillar de tjejers utseende! Inte bara utseendet, men det är en stor del av vad de tycker om, samma som att vi tjejer älskar snygga killar (oavsett om vi blir kära i dem eller ej - eyecandy liksom). 😃
Självkänsla och humor är viktigt, det gör all skillnad i världen om du sträcker på dig eller om du står/går/sitter helt ihopkurad och verkar osäker. Glada och positiva människor är alltid mer attraktivt än negativa pessimister. Folk vars personlighet man blir glad av vill man såklart träffa ofta. :)
Alla tycker ju olika, det bästa är väl att vara sig själv. De som inte tycker om en för den man är kan man skita i, det finns många som kommer tycka om en för den man är. :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Det är väldigt olika vad killar gillar, jag vet killar som gillar mulliga tjejer med stora rumpor(inte alls tighta rumpor) eller kanske kraftigt överviktiga finns killar som gillar jättesmala tjejer, och tjejer som har jättesmå bröst det finns killar som gillar allt möjligt omöjligt och svara på du får fråga just den killen du är intresserad av, och förresten tänk på dig själv bry dig inte för mycket om vad andra tycker livet är för kort för det 😉