Brun utan sol, hur göra?
Ni som använder bus (brun utan sol), hur gör ni med handflator och händer? Har ni plasthandskar för att inte handflatorna ska bli alldeles för bruna? Blir det inte en kant sen då när ni gjort armarna och ska göra händerna?
Haha vilket rörigt inlägg det blev men hoppas att någon förstår.
Är så otroligt less nu, det har blåst och regnat i flera dagar och att sola solarium vet jag inte om jag har någon större lust med, blir billigare att köpa en bus som man kan ställa in hur mycket färg man vill ha + att med min huvudvärk så blir det bara värre. Men nu var det ett bra tag sedan så här kommer ytterligare frågor.
Jag vill att det ska ha torkat helt tills den 27e, vilken dag är bäst att kleta på allt? (Kör alltid hela kroppen)
Jättetacksam för svar!
Jag sndvänder en bus mit finns på typ kicks och åhlens, sen andvänder jag en sminksvamp till ansiktet händerna och fötterna, :) Sen är det bara och tvätta hanflatorna så gott det går ;)
Men att jag inte har tänkt på det! Tack för tipsen Marienielsen! :D
Kom på en till fråga haha. Om man sminkar sig när busethar torkat och sedan ska tvätta av sminket på kvällen med då tvål och pads som jag använder, försvinner buset också då? :p