Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 1879 ggr
senna
0

Sminket?

Tvättar du alltid bort ditt smink innan du lägger dig?

paronskrutten
0

Ja

Helena

Alex
0

Neej.. Brukar inte orka, så oftast blir det på morgonen efter :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

senna
0

Jag somnar alltid och kommer sedan ihåg på morgonen att jag glömde, så då gör jag det då, innan jag sätter på nytt smink. x)

LinneaG
0

ja försöker att alltid göra det, då fransarna kan gå av o aldrig växa ut! Men vissa dagar orkar man ju bara inte :P

SarahPeace
0

ALLTID ; D blivit en vana som att borsta tänderna så ; b nån enstaka gång har ju blivit ; p

The_Rat
0

Jag tvättar bort sminket direkt när jag kommer hem ! ;P alltid

Lizzan
0

Har nästan aldrig smink, men när jag har det så tvättar jag alltid bort det

__iE
0

Ja, alltid .

__iE
0

-dubbelt-

Tina-A
0

Typ aldrig

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Typ aldrig

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Karmatarerskanise
0

De gånger jag använder det tvättar jag av det.

CarolineO
0

Jag e så rädd att få tvål eller sån rengörnings-grej i ögonen, så jag struntar oftast i det… Tar det morgonen efter när det ligger utsmetat på kinderna istället ;0)

Trav_
0

Ibland!!

Nettan_L
0

Jag tvättar alltid av mig mitt smink men dem gångerna jag inte har gjort det då är det väldigt sent på kvällen eller natten, för då är jag för trött och gör det på morgonen istället.

[HannahoHenrik]
0

Ja alltid annars kan jag inte sova för jag ligger o oroar mig att jag ska få utslag eller liknande

Anna
0

Nej, bara om jag duschar på kvällen isåfall.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ciss
0

Alltid.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Llinnea-
0

Alltid! viktigt, viktigt ^^

Llinnea-
0

Alltid! viktigt, viktigt ^^

Matilda_91
0

Självklart! Komer inte ihåg senaste gången jag inte gjorde, man måste känna sig hemskt ofräsch på morgonen kan jag tänka mig :P

juliapettersson
0

Alltid, får finnar annars.

Linda
0

Självklart svarar jag men det är klart att det har hänt att man somnat med partysminket på, vilket inte är att rekomendera;)

Zara87
0

Ja, alltid =)

MissMagic
0

jaa , oftast så.. om jag inte orkar så gör jag det dagen efter :D

E_hjo
0

Mmmmmmm

Karkkainen
0

Är jätte noga med att tvätta bort puder, ögonskugga, foundation o.s.v. Hatar finnar, så jag tvättar alltid bort med speciell sminkborttagning och har medel mot finnar efteråt. Men däremot vet jag inte när senast jag tvättade bort mascaran, tar oftast bara bort det som kommit utanför efter dusch eller liknande. Usch, måste bättra mig med det.

lilljojjan
0

ja klart för om man inte tvättar bort mascaran så e det lätt att ögonfransarna går av

AnnaJohansson
0

Alltid ;)

Monday
0

Aldrig, orkar helt enkelt inte. Eller ja, jag duschar ju alltid på kvällen och då brukar en hel del tvättas bort.

http://www.regret-nothing.com

Turnado
0

Ibland! men inte ofta.

Zandra---83
0

# 13 Man ska ej ha två i ansiket för det tar 8 timmar för huden i ansiket att återhämta sej efter det.Jag har läst till make up-artist så vi gick in lite på det då.Bara ett tips.Det finns snälla make up bortagning som funkar för dom (mej) med linser och det känns inte alls att använda det då det kommer in i ögonen när jag tar bort mascaran.Jag är själv rädd för att använda saker för ögonen skull,men jag har en produkt jag verkligen är nöjd med och som inte känns ett dugg för mej och det är Nevea Visage Waterproof Eye & lip make-up remover.Köpte den på Lindex och ej farligt dyr.

amanda_91
0

jag ta alltid bort mitt smink, är as noga med det. Jag är lite smått allergisk mot smink så om jag sover med det blir jag alldeles röd i ögonen.

Kristiansson
0

Tvättar alltid bort brunkrämen, det andra brukar jag aldrig palla :P

Anna
0

Jag tvättar med ljummet vatten och sedan ansiktsvatten som rengör. Mascaran tar jag bara bort det värsta.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se