Smink från e.l.f.?
Har någon testat smink från e.l.f. ? Tycker du det var bra? Favoritprodukt? :)

Det är bra och vettigt pris, gillar deras nagellack och läpprodukter bla
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Det är lite blandat, men dom har mycket bra grejer, särskilt i deras studioline. Gillar annars ögonskuggsprimern, studio-borstarna mest.
Ögonskuggsprimern är bra, cover all stick concealer är absolut bra för sitt pris. Mascaror har jag testat två stycken, mineral infused gav nästan ingen längd eller volym, en annan som heter Lash extending tycker jag är helt okej. Ger längd och separerar fransarna bra men ingen direkt volym. Har en stor lite snedställd rouge borste som är väldigt mjuk och bra. Har också en "makeup mist and set" som jag inte tycker gör någon egentlig skillnad, och luktar lite märkligt.
Jag gillar mest deras studio line produkter dom andra är också rätt bra
Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉
Du får vad du betalar för men i det stora hela är det bra! men skulle inte rekomendera några produkter att 'täcka ansiktet'' med. Har även reagerat på att sminket luktar mycket :)
Jag har testat relativt mycket från ELF, här är några grejer jag rekommenderar/skulle köpa igen.
Healthy Glow Bronzing Powder i Luminance (hittade dock inte på hemsidan nu?)
Eyebrow Kit
Baked Eyeshadows (speciellt i Enchanted & Toasted)
High Definition Powder
Small Tapered Brush & Flawless Concealer Brush från deras Studio Line. (de flesta av deras borstar i Studio Line är bra, men de två är mina favoriter)
Deras eyelid primer funkar också bra, brukar dock använda min Pro Longwear Concealer från MAC som primer.
Johanna - Instagram
Tack för svaren! Låter ju som om de har många bra produkter! Jag undrar om de har någon/några bra ansiktsprimer/s? :)
#7 Ja dom har en face primer, väldigt många tycker den är superbra!
Jag gjorde min första beställning från elf för någon vecka sedan och förväntas få hämta ut paketet idag då det befinner sig på ica just nu 😃 Återkommer med en recension senare.
-
Jag gillar deras baked blushes (pinktastic är perfekt för att highlighta kindbenen), deras matte lip colors, deras eyebrowkit samt deras bronzers, allt är från deras studioline.
Älskar deras eyeliner! Sen gillar jag deras mineral blush och pressed powder - helt underbart! Nagellacken är också bra! 🙂
Älskar deras genomskinliga mascara till ögon och ögonbryn, använder enbart till ögonbrynen. Gillar deras lip stain och många av deras borstar är super!
Det enda jag riktigt ogillade var en av deras eye liners… men kollade nu och den verkar inte finnas kvar ;P
~mikkan