Ansiktstvätt, tips?
Hej! Jag undrar om någon kan tipsa om någon bra ansiktstvätt som finns på typ Ica Maxi eller Apoteket? Jag har små små bruna pormaskar som jag vill ha bort och lite "knottror" och finnar/plitor som jag med vill ha bort. Känner mig äcklig med de. Så om någon har något bra tips på någon bra ansiktstvätt som tar bort sånt skriv gärna de! Tack i förhand!:)
Finns på apoteket
Clearacil daily face wash köpte jag på ICA maxi, vet dock inte hur mycket den kostade.
ANvänder den vaje dag och min hud är inte like fet längre och mindre finnar :)
niveas "daily wash gel" dem finns i grön paket för blandhy, blå paket för normal hy. använder den gröna och trots min känsliga hy så tycker jag den är skitbra.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Efter att ha provat några olika produkter för att tvätta ansiktet med som ska hjälpa en att få bukt med oren hy så har jag äntligen hittat de som fungerar bäst för mig; tvätta ansiktet med vatten varje kväll.
Dessutom är det billigast utav allt jag provat.
Har både provat lite dyrare från apoteket och några budgetvarianter, några som apotekspersonalen rekommenderade och några jag velat prova själv.
Alla produkter har fungerat bra till en början, och sedan är jag tillbaka på ruta ett igen. Nu när jag tvättar ansiktet med vatten varje kväll så håller orenheterna i hyn en ganska jämn nivå.