contouring?
Har investerat i ett bra puder och en bra fuktkräm och en bra consealer, tänkte att då kanske man kan "fuska" med contouring och köpa en lite billigare eftersom den ändå har ett bra puder som ligger under? Har ni några tips på billiga produkter? De får ju självklart INTE skimmra, då kan man ju inte använda det till contouring ordentligt!
Medarbetare på Skor iFokus
NYC Sunny Bronzer, NYC Color Wheel i All Over Bronze, Sleek Faceform/Contour Kit, Bourjois Bronzing Powder, theBalm Bahama Mama Bronzer, några billiga bronzers som jag har hört gott om!
Johanna - Instagram
#1 tack! Men nästan alla kostade över 100kr och det har jag verkligen inte råd med!
Vill du hålla det riktigt billigt så kika på ELF, jag har deras Studio Bronzer i "Cool" och den funkar bra! Finns även i två andra färger. Kostar ca 45kr.
De har andra bronzers också, både puder och cream contouring. Kika här! Finns en "Bronzer with brush" som kostar 28kr, har dock aldrig testat den.
Jag har även Rimmel London Natural Bronzer, kostar ca 70kr och finns i flera olika nyanser. Även den funkar helt okej. Man får ju vad man betalar för. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Jajamen, min är helmatt :) Cool är väl även den mörkaste tror jag, och den är absolut inte för ljus! Nu är jag väldigt blek, men ändå haha.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
kom inte in på den dock, så den kunde jag inte se!
#3 ska kolla på det, tack!
#7 Jag har också elf's studiobronzer i golden, och den är nästan överdrivet skimrig (fortfarande fin som highlighter dock), och väldigt ljus, till och med på mitt suuuuperbleka ansikte. Ger en fin glow till ansiktet, men knappt någon färg.
Nu vet jag inte riktigt vad denna kostar, men jag har IsaDoras bronzingpowder i nr 48 Matte Tan, som funkar riktigt bra till contour. Det finns en jättestor dosa och en lite mindre på 10 gram, och jag har då den mindre. Jag tror den kan ha kostat runt 100-lappen.
Du kan ju kika kicks hemsida, jag tror den kan finnas där om du vill kolla in den.
129kr kostade den, vilket också blev för dyrt för mig tyvärr…
#10 Ajdå, då vet jag inte tyvärr.