Kallas hora?
Detta skrev jag i min dagbok och tycker att kanske det passar i forumet..
Tankar
fredag 31 aug 2007 21:13
Jag har inte följt kvällstidningarna på ett bra tag, -varför vet jag inte det har lixom bara blivit så…Kanske har jag varit för trött eller för ointresserad…
Jag har iaf både hört tissel tassel angående "stureplansprofilen", Stockholm vår vackra huvudstad är mindre en en barnsko….
-Särskillt kvarteret kring svampen, ig känner alla och alla känner ingen.
Det är inte ofta jag går ut, knappast men ändå så är det aldrig svårt att glida förbi köer och avgifter antagligen beroende för mitt umgänge känner alla och alla känner ingen…
-"Stureplans profilen" kan jag ig inte skapa en uppfattning om, jag kan bara göra det vart efter medierna väljer att vinkla storyn eller "skvallret på stan..
Satt och tog morgon latten och tjuvlyssnade på ett par flickor yngre än mig som sa: Rätt åt honom, han tror att han e så jävla snygg, och jag är säker på att han gjorde det….
-Nä jag kan inte bilda en uppfattning från det, inte kanske om fallet som sådannt men utefrån hur jag vet att killar kan behandla flickor..det kan jag bilda min uppfattning om.
Jag växte upp och vart hyfsat poppulär och var en av de första att upptäcka att mäns uppfattning om motsvariga könet blir mer sexuellt i grupp.
-Jag lärde mig snabbt att bli livrädd för killar i grupp som ensam tjej om det var alkohol.
"Stureplans profilen" sade i en interjuv att han inte såg något fel med att kalla någon för hora, han tyckte anse sig äga rätten att förnedra någon med detta själsord för att för honom var det inget fel…
Undrar om han tycker att det är lika självklart att bli kallad "Pillesnopp" som antyder att han hade en sådann liten pille att han var tvungen att exprementera med fjärrkontroller/alt titta på när hans kamrat exprementerade med en analt på en totalt dyngrak flicka …
Om alla skulle kalla honom "din jävla "pillesnopp", "miniballe" ec, etc för att man tycker äga sig den rätten….
Att bli kallad hora för flickor oavsett om man har mkt sex eller inte utan att ta betalt för det är aldrig okej.
Inget själsord är okej…Inget sex what so ever e okej om man oavsett är tjej eller kille (fördelen med att bli kille är att det e svårare att bli sexuellt utnyttjat pga att det vanligtvis krävs stånd..)om man är dyngrak.
Jag blir så ledsen när jag hör om tjejer som tror att de måste gå hela vägen med en kille för att han vill det, minsta lilla osäkerhet så gör det inte!!!
-Ta inte det där sista onödiga glaset på krogen, beställ en vatten det e gratis!
-one night stand , kanske blir ditt livsmisstag försök att undvika det!
-Snälla älskade flickor, ni måste vara rädda om er själva!!
-Ta hand om er, ingen annan vill göra det..
Ja här sitter jag och eldar upp mig, jag vill er alla så väl.
Ja detta ska ju vara en dagbok, så jag kan ju skriva några rader om min dag också;)
-Efter 100latte på jobbet och en massa goda bullar som äts gladligen på mitt kontor en fredag så mötter jag och Charlie upp med barnen och shoppade byxor till Nova på Zara och en söt kläning och hår band, sedan gick vi till NK och köpte en jätte tavla ungarna kan skriva på med tavelkritor.
Jag blir dödligt sjuk av alla leksaker de har i leksaksaffären på NK så att jag önskade att jag var ca 20 år yngre;)
Tjolahoppsan mina darlings!!!!!!/HUg/Linda
Kommentarer (0 st)
Jag har sett allt för många av mina vänner ta emot skit av killar, ha sex med killar bara för att de tror att de blir omtyckta då..
Jag är en av dom som verkligen säger till då jag ser en kille behandla en tjej som skit. Är trött på att se hur illa killar(inte alla) beter sig mot tjeter t.ex på pubben/klubben.
Har du ett one night stand, se då för tusan till att ha KONDOM! HIV har ökat drastiskt! Det är inte längre andra länder som har det, det finns HÄR! HÄR!!!!!!!!!!!! Skydda er alltid.
Och, acceptera ALDRIG, ALDRIG, att ngn kallar dig för ett skällsord! Du är värd så mycket mer!!!
Håller med Linda i allt!
Stå på er flickor! Gör inget ni VERKLIGEN vill, och ta ingen skit.
Kramar

Bra skrivet Linda…
För några veckor sedan fick en kompis till mig "något" i sin drink, utav bartendern!!! Hon tuppade av, som tur var så hade hon sina vänner med sig som körde henne till sjukan… Man kan fan inte lita på någon!!

-Nä det kan man inte..(lita på någon)
Ta hand om er och se till att dricka med måtta så ni kan ta hand om er själva..