Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 347 ggr
TerriZue
0

Hjälp, vit kjol.

Halloj! 

Jag skulle vilja ha er hjälp med var jag kan hitta och köpa en lång, vit kjol. Jag har letat hela förra våren och sommaren men lyckades inte hitta en någonstans. Nu är det snart midsommar och jag vill så gärna ha en vit, lång kjol på mig då. 

Någonting i den här stilen tänkte jag mig. Någon som vet var jag kan hitta en liknande kjol? Om det är online eller i butik spelar inte så stor roll (bor i Eskilstuna dock, så här finns inte sådär vansinnigt stort utbud av bra butiker). 

Tacksam för svar! :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

leemland
0

Har du kollat på Bonprix.se? Har för mig jag sett något liknande i alla fall 😛 Eller inne på Ellos.se

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

TerriZue
0

Tack för tipsen. Bonprix hade jag inte tittat på. Ellos hade jag varit inne och kikat lite på men då fanns inte någon kjol där, nu fanns det dock en som såg riktigt bra ut. :) 

Tar jättegärna emot fler tips också. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

leemland
0

#2 Okej. Vad bra :) Där är Josefsson också även om det är ungefär samma som Ellos så kan man ju titta. 

Lndex, HM, Kapphal, Cubus.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/