Ansiktsscrub
Jag behöver en ny ansiktsscrub eftersom att alla jag testat gett mig mer finnar. 🙂
Tipsa gärna!
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
har du testat Mary Kay produkterna? De funkar bra för mig.
#1 Nej det har jag faktiskt inte. På vilka ställen kan man köpa de och vad ligger priserna runt? 🙂
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
http://www.marykay.se/ kan jag bara nämna just nu, då det är olika personer som är försäljare.
Finns en länk på sidan där det står "Finn en konsult" och sök på någon som säljer i närheten av dig.
Jag använder Neutrogena. Den funkar bra för mig! Men lukten är lite speciell, men om man gillar grapefrukt så funkar det :)

Jag hade lite problem med min hy men jag körde på koreanska produkter och min hy är problemfri efter 4dagar, kör på koreanska saker då jag e hälften korean hehe..men jag använda lemon mint clay mask och Laneige water sleeping pack, gjorde under för min hy!!
Strösocker, flytande honung och några droppar mandel-/jojobaolja är bland det bästa som finns :D naturligt och enkelt att fixa till hemma :)
Jag har alltid haft svårt med finnar under min ungdom men efter jag testade aloe cleanser så är mina problem helt borta . Det är en rengöringsmotion som tar bort smuts och makeup och huden känns inte torr utan blev mjuk. Älskar den verkligen , jag hade problem med torr hud det var säkert därför den hjälpte mig för att den återfuktar samtidigt .
#8 var kan man köpa den? :)
Det är forever livings produkter , så man får kontakta en återförsäljare . Jag är själv säljare av det men är inte så aktiv , jag bor i Göteborg . Vet inte vart du bor , men man kan gå in och söka på återförsäljare på foreverliving så borde du hitta någon nära dig :) De brukar även stå på olika mässor .
Jag har använt MD Formulations Face and Body Scrub i flera år och tycker att den är den bästa jag provat! Har alltid haft mycket problem med fet hy och besvärlig acne, jag märker direkt när jag slarvat att använda denna scrub! Den är BÄST! ❤️
Jag använder också den som #6 skrev om. Bra och prisvärd. :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
socker och olivolja eller honung. bästa och naturligaste skrubben som du säkert inte reagerar negativt på !
Strong people don't put others down, they lift them up.