tips på student outfit
Hej jag skulle behöva tips på kläder man kan ha på studentfest, ska på en kompis student snart och vill införskaffa mig något nytt att ha på mig som är passande men vill inte ha något som är för fint så att jag får alla blickar istället för hon som tar studenten Har dock ingen aning vad hon ska ha på sig… Så mata på med sånt som ni tycker skulle passa på en studentfest :)
Ärligt talat så passar väl allt utom vinterkläder på en student ;P
En klänning kanske? Kjol och top?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tänkte ha en sån peplum topp (eller vad dom nu heter) och jeans men toppen på gina tricot var slutsåld i min storlek :( så får hitta något annat
Okej. Set finns kanske någon liknande top? Förresten blir inte jeans väldigt varmt ? Speciellt nu på sommaren ?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#2 Peplumtoppar borde du kunna hitta på andra sidor också, kolla Cubus, Bikbok, H&M, Nelly, Ellos osv.
#3 Det är ju inte säkert att det blir för varmt, ofta har man ju studentfesten på kvällen och kanske utomhus, och det är ju inte heller säkert att det blir 25 grader och strålande sol.
Johanna - Instagram
#4 De är ju sant :P tänkte mest att de brukar ju vara lite varmare. Men de får man nog se på morgonen när man stiger upp :P
/ J