Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smycken
Läst 951 ggr
[hejhejhej!]
0

Smycken!

Alltså åh!! Det finns såå mycket fina smycken! Vad tycker ni är fint/coolt? Jag tycker typ de här söta muchtacherna(stav) är jättesöta! Länka gärna eller ladda upp bild på ert favvosmycke!:)

[hejhejhej!]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

How cute lixom??:D halsband mustasch

lollynonna
3

#1 (det är en spindel🤫)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[hejhejhej!]
0

Haha, ja halsband muche grejen skulle va en länk men blev fel haha

RebeccaG
0

Nu kan inte jag använda "korta" halsband(då jag har en piercing på bröstbenet) men jag älskar verkligen kedjor, behöver inte ha något hänge. Efter som jag har töjda öron så gillar jag nitar av alla dess slag. Det med stenar, hängen & tryck är snyggt också. Ibland har jag hängen genom en tunnel eller så. Ringar e inte min grej, men jag gillar rätt neutrala grejer som släta ringar eller möjligtvis med inbäddade stenar.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Niniz
0

Mitt favoritsmycke gick sönder :'( Gillar små nätta silver smycken som inte märks så mkt :D Eller coola saker som en hajtand typ… Det smycket är också sönder!! :( Gärna långa halsband… gillar inte armband elr ringar, de är obekväma och i vägen!

[Tilde]
0

Mina favoriter är roséguld och smycken med olika ädelstenar och kristaller. Tycker de är så vackra! 😃

Har beställt ett jättesött smycke (eller två faktiskt, ett till mig och ett till min syster) som jag kan visa upp när jag får hem det. :)

[hejhejhej!]
0

Jaa, tycker även att stenar som ametister o sånt är fina, mamma o jag har massa sånna:)