Ledsen tjej med för liten klänning
Köpte en klänning och var helt överlycklig över den! Den är perfekt! Billig (det var rea), vacker, allt! MEN så var det preciiiiiis så den inte ville stängas i ryggen…. den har inget fäste där uppe (väldigt dumt tycker jag) vilket gör det hela svårare… tror ni allt hopp är ute? Kan ni hjälpa mig med ideér? Har detta hänt er och ni har löst det? Klänningen är slut på sidan nu, så att byta blir svårt… Jag känner att jag behöver tröstas nu 😭
Medarbetare på Skor iFokus
Har du en bild på klänningen? Gärna med dig i den.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Fråga inne på Klädsömnad iFokus. Det beror väl på hur klänningen ser ut, men kanske går att sy dit "kilar" och på så sätt få någon/några cm extra? :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
funderade på att bara sätta lite snörning i ryggen kanske, då hade det ju sett ut som om det skulle vara så… har tyvärr ingen bild 😕
#3 Då måste du stärka upp tyget och sätta öljetter, men absolut går det.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det e klart det går! Hör inne på klädsammas eller ifall du känner till någon som är duktig på att sy :)
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Kom på att grannen är sömmerska! Hon ska hjälpa mig på söndag! Tack för all hjälp! 🙂
Vilken tur! Men jag blir sååå nyfiken, har du bild på klänningen? 😃
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ska se ifall jag klan fixa fram en bild imorgon! 🙂