Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 698 ggr
Amorita
0

hemsk hårklippning :(

jag var hos frisören häromdagen och skulle klippa mitt hår. Mitt hår är spikrakt naturligt. Jag sa till frisören att klippa upp det lite och klippa bort det slitna. Men hon sa att det skulle bli fult, att det är bättre att bara klippa "rakt". Jag tyckte det lät bra. Ville ju inte ha fult hår. Men resultatet är hemskt!! När jag har håret framme så ser det alldeles ojämnt ut :( alltså att håret längst fram är längre än underhåret.. alltså det ser jätte konstigt och fullt ut. Bakifrån är det helt rakt men inte om tar fram håret. Så tycker ni jag ska gå tillbaka till frisören eller gå till nån annan eller strunta i det och gå med uppsatt resten av livet… hahaha 

får panik! 😕

emeliiiiieee
0

Jag antar att hon gjorde en s k helform på dig. Då ska ALLT hår vara i en rak linje i topparna.Underhåret kommer att bli kortare än överhåret i en helform. Så är det bara, och lägger man fram håret kommer det se ojämt ut men så är en helform.

Är du inte nöjd så gå tillbaka så får denne rätta till det.

Amorita
0

#1 det ser så fult och hackigt ut :( kunder hon inte säga att det skulle bli så…. aja får gå tillbaka dit och bli fattig haha

emeliiiiieee
2

Är du inte nöjd med klippningen ska frisören fixa detta gratis, så gör vi på våran salong iallafall :) Hoppas det blir bättre, hon borde förklarat mer :)

[melowi]
2

Jag hade nog gått till en annan frisör. Hade nog inte vågat chansa att det kanske skulle bli ännu sämre 🤐

JMax
4

Gå tillbaka till samma och be att hon fixar till det eller att du får pengarna tillbaka så att du kan fixa det hos någon annan frisör.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Amorita
0

tror inte jag kommer få några pengar tillbaka för jag sa ju att det var okej att klippa "rakt" men hon kunde ju förklara vad det innebar!