Liknande klänning i sverige?
Hejsan! Jag blev helt förälskad i en klänning från 813 fashion. Tyvärr så är den jättedyr till att börja med, finns i USA och frakten blir för dyr att beställa den. Vet någon vart man kan få tag på någon billigare, liknande klänning? http://813fashionshop.com/813fashion/dresses/white-stud-dress-s-m-detail
Tror inte du lär hitta någon billigare tyvärr. Ca 260 för klänningen +ca 50 i frakt är ju nye så mycket. Det blir ju magen tull heller eftersom det är en mindre summa.
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Ebay kanske?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#1 Oj, kostade den så lite? Jag trodde runt 300 kr, men jag konverterade inte priset. Då kanske man ska beställa en iallafall. Är du säker att man slipper tullen? :) #2 Där har jag redan kollat, hittade ingen tyvärr.
Ja, tullgränsen ligger på minst 700kr men tror den är högre så det ska vara lugnt. Dollarn ligger på ca 6,7 kr nu :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…