Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 784 ggr
[Älskamig]
0

Bananschampoo?

Jag har sett att The body shop har banan schampoo/balsam. Eftersom att jag är väldigt förtjust i banan i alla dess former, haha, så funderar jag på om det kanske är värt att lägga ut 210 kr för schampoo/balsam med banan. Jag har tidigare hört att det ska vara bra, men skulle vilja höra ifrån någon här inne om vad ni tycker. :) 

Så hör av er. Berätta vad ni tycker.
Kram.

Officielle
0

Jag avgudar det schampoot! Mitt tog nyss slut efter att ha räckt otroligt länge. 

Det luktar underbart, typ så gott att man vill äta sitt hår sen.😂Mitt hår känns rent och fräscht länge efter att jag tvättat håret med det utan att kännas torrt. Det enda minuset är dock priset, tycker det är lite dyrt men helt klart värt! 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

[Älskamig]
0

#1: Det är i och för sig dyrt, men jag har lagt ut mer pengar på schampoo förut.. Tänkte köpa mig nästa månad kanske 🤔

Officielle
0

#2 Gör det, värt pengarna som sagt! 

Rekommenderar även The body shop's "hair butter". 👍

Bjallstal
0

Jag betalar gärna mer för Schampoo som inte är testat på djur och naturligt nedbrytbart. Vi får i oss så otroligt mycket kemikalier och skräp från dåliga schampoon och balsam.

Sedan älskar jag just det bananschampoot då det är helt underbart och doftar fantastiskt ;)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

[Älskamig]
0

#3: Jaså? Är det bra? :) 

#4: Ja men precis :) Känner lite så också.

Officielle
0

#5 De är superbra och även de luktar helt fantastiskt. Finns att kolla på de på hemsidan. 👍🙂

[Älskamig]
0

#6: Får titta det imorgon :)

[Udoon]
0

Har inte testat just det med banan, men ett par andra, body shop har bra shampoon och balsam!

Anna
0

Åh, TBS banaschampoo är typ mitt all-time-favorite. Helt underbart!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JMax
0

Vad är hair butter? Är det som inpackning?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Officielle
0

#10 Exakt, det är som hårinpackning! 

Det finns olika varianter och dofter och de kostar bara 55 kronor styck. De finns att se på TBS hemsida. 🙂

Officielle
0

Glömde nämna att Hair butter finns i olika storlekar. Den lilla kostar 55 kronor och den stora tror jag kostar kring 150 kronor. :)

[Smári-Alva]
0

Jag älskar det! Jag kan inte använda något annat! Så fort jag tar något annat börjar det klia! Men inte om jag använder banan schampot! Det är jättedrygt och luktar mumma!!! 5 stjärnor från mig!!

clubclub
0

#13 precis så är det för mig, använder dock deras ingefära shampoo. Jag provade att använda ett annat shampoo efter att jag använt TBS i några månader, men det började klia direkt. Rekomenderar verkligen det!

dermot
0

Har TBS en hemsida/onlineshop? :) *orkar inte googla via mobilen* haha

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Älskamig]
0

#15: Ja det har dem :D Och just nu har dem 35% på några varor på hemsidan/i butiker.

[erikam]
0

Jag har aldrig testat det schampot men var självklart tvungen att gå in i butiken och sniffa på det när ni skrivit om det. Kom hem med både balsam, schampo och andra grejer (som vanligt när man är i den affären…). Lääängtar till nästa gång jag ska tvätta håret, vilken doft! 👍