fixa outfits
Hejsan någon som skulle vilja hjälpa min att fixa snygga outfits till några kläder som jag kan lägga ut här senare om någon visar intresse av att hjälpa mig? :) Är själv väldigt dålig på att matcha kläder och gillar alla olika stilar mm. Ni kan skriva i PM oxå om ni vill, tack på förhand.
Lägg ut, kan absolut hjälpa till 🙂
Till just de byxor du lagt upp här skulle jag säga att det skulle vara snyggt med något så enkelt som en vit topp. En kavaj eller tjockare tröja med något snyggt mönster till våren. Militärbyxorna vet jag inte då jag aldrig ägt några, men vitt, svart och grått skulle funka till dem. Till de blå shortsen och jeansen skulle jag ha en stor klocka i guld. Roseguld är också grymt snyggt till vitt och jeans. Stora väskor är snyggt, i svart och med några fina detaljer i silver eller guld.
Det är enkla kläder att matcha, dessa kan du nästan kombinera hur du vill. Tröjor i ljusa pastellfärger är snyggt till våren och till jeans tycker jag 🙂
De mörka byxorna skulle vara fina tillsammans med ett vitt linne och en lååång kofta, en sån som sträcker sig ner till knävecken. Jag har själv flera sådana koftor i olika färger och mönster och det är riktigt effektfyllt. Till högre jeans är det riktigt fint med en kortare tröja, det behöver nödvändigtvis inte vara en magtröja.
Lite mer om smycken så står jag fast för guld och roseguld på halsband och armband. Ett halsband i tjocka stora kedjor skulle vara snyggt. Det är kul med relativt enkla kläder för då kan man höja outfiten med maffiga smycken, väskor och ett färgstarkt läppstift. :)
Åh låter jättebra. Tänkte du på några speciella affärer man kan köpa detta i? :-) Gillar hur du tänker med outfitsen :) Tack så mycket för att du hjälpt mig, du får gärna följa med och handla haha xD
Haha vad härligt! Det gäller bara att vara modig. Det mesta matchar om man får till en snygg mix. Alltså det blir kanske ett tråkigt svar med H&M har riktigt fina basplagg. Gina och bik bok också. Sedan vet jag inte riktigt vad det finns för affärer att tillgå för dig men det finns en butik som heter Rut m.f (med flera, minns inte riktigt hur de skriver ut det), där finns jättefina kläder! Väskor är åhlens och lindex bäst på om man ska ha bra priser. Smycken vet jag inte riktigt då det var länge sedan jag handlade det… men man kan hitta guldkorn lite här och där. Gina och de andra jag nämnde ovan har fina. Ur&penn kan säkert ha ibland även om jag inte riktigt gillar den affären. :)
Vet inte hur man redigerar inlägg genom mobilen så jag skriver ett till. Accent är ett märke som har snygga väskor, vi har en sån butik här men finns inte den så brukar åhlens ha det märket. Guldfynd är också ett tips på smycken, det behöver inte vara dyrt att handla där om man är ute efter budgetvarianter. Tillägg på ur&penn så tänker jag mest på just klockor där, det har de många fina :)
Eftersom allt utom militärbyxorna är basics så kan du ha lite vad som helst till. Militärbyxorna hade jag matchat med en svart (eller vit) lite stor blus eller skjorta i ett tunnare material. Sen kan du ha allt ifrån sneakers till klackskor. 🙂
Jag älskar att matcha de flesta outfits med min stora klocka i roséguld (såklart inte äkta, oh how i wish…), mindreörhängen och söta diskreta armband. Möjligtvis ett större halsband om man drar ner på övriga accessoarer.