Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 6344 ggr
Tilda155
14

Victoria Secret Body mist

Jag har funderat på att beställa body mists från victoria secret. För jag har velat ha det länge men efter som det är på internet kan man inte känna dofterna (haha). Snälla skriv här nere era body mists och skriv gärna vilken som är din favorit och vad de luktar.

OneSound
0

Vet inte hur de luktar, men såg på Fyndiq . Se att de hade såna till bra pris, kanske inte lika jobbigt om de råkar bli fel då :)

Aut viam inveniam aut faciam

1337
1

love spell!! Googla vad den luktar.

Tilda155
0

En bra idé har kollat på EBAY också #1

Tilda155
0

Tack det ska jag göra #2

ida1008
2

ja har pure seduction, love spell och strawberrier and chanpange :) själv tycker ja pure seduction luktar bäst! :)

Emshify
1

Jag har Amber Romance och Secret Craving. Amber Romance tycker jag nog bäst om, luktar mycket vanilj och lite "krämigt" typ, väldigt rund och varm i doften. Secret Craving doftar också jättegott, den doftar typ vanilj och rätt mycket black currant (vad det nu heter på svenska, kommer inte ihåg). Den är lite mer "distinkt". :)

Tilda155
0

#5 Jag har bara hört bra om pure seduction och har faktiskt funderat på den..

#6 tack för hjälpen :)

Linnis00
2

Jag har: 

simply breathless - freesia & mandarin 

secret craving - black currant & vanilla absolute

love spell - cherry blossom & peach 

pure seduction - red plum & freesia 

mango temptation - mango nectar & hibiscus 

Mina favoriter av dom är Love spell , pure seduction & mango temptation!! 🙂

Tilda155
0

De tre är faktiskt de jag ska köpa tror jag .
Vi har nyligen fått en victoria secret affär i vår stad så ska gå in och kolla snart

Linnis00
0

det tycker jag du ska, dom doftar undebart!! 🙂

Emdbo
0

Dock tror jag att fyndiq.se har frakt på någon hutlös summa, typ 99 kr eller liknade ;) På nordic feel har dom victorias secret till  helt okej priser och med gratis frakt :) 

http://www.nordicfeel.se/kategori/for-henne/doft/body-mist/victoria-s-secret-pure-seduction-11089

Duvethon
0

Jag har pure seduction, köpt från parelle i varberg :) Luktar gott!

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Tova.O
0

Such a flirt är min favvo! :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

lydia.L
0

Jag har :)

Sheer love: den luktar superduper gott!! min favvo

coconut passion: ganska självklart den luktar kokos xD

pure seduction: väldigt fruktigt och gott

mango temptation: väldigt gott går inte riktigt att beskriva

forever pink: jag tycker att den luktar gott men den luktar lite herr parfym..

endless love: starkt men gott

strawberrys & champagne: jordgubbar, gott

Lydia & Tindra Glad

lydia.L
0

Beställ från nordicfeel.se :) där kostar dom 119:- st och frakten är gratis

Lydia & Tindra Glad

[Glitterregn]
0

Nästan alla finns på Lindas Beautycenter där jag bor. Om du har någon sån butik nära sig finns dom säkert där också :) Jag har iallafall pure seduction och jag tycker att den luktar godast av alla. Första dagen jag hade den i skolan gick folk fram till mig och sa att jag luktade jättegott haha.

[etsan]
0

Jag har 11 body miist, 6 shower gel och 3 body lotion därifrån. 😃 Jag orkar inte förklara alla, men de flesta VS luktar jättegott.

Hannhis
0

Jag her en, love spell. Den luktar fräscht av något som liknar citron, faktiskt!

Mvh Shy och Hannah

Dipsie'n'Poo
0

Jag älskar Hello Darling, tycker den luktar jätte fräscht. :D

På andra plats kommer Pure Seduction, min kompis använder den och det luktar gott så fort som hon går förbi haha :)

Jag vill själv verkligen köpa en men min ena bästis, mamma och lilllebror är allergiska så skulle inte ha något tillfälle för det..

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Nedakh
0

Mina favoriter är secret charm som doftar av kaprifol/jasmin och pear glacé som doftar av sockrade päron/melon! Glad

[Bolten]
0

Jag har Coconut Passion, Mango Temptation, Midnight Dare, Pure Seduction, Love Spell, Secret Craving, Enchanted Apple, Dream Of Passion, Dream of Kisses, Dream Of Love och Dream Of Glamour och Strawberries and Champagne.

Favoriterna är utan tvekan Coconut Passion, Pure Seduction och Enchanted Apple :)

MichelleLindh
0

Vanilla Lace tycker jag doftar gott! Fick den i julklapp, doftar vanilj, varmt och sockrigt. Jag tycker deras lotions är bättre för dom dofterna håller längre än misterna. Jag tar lotionen över min armar, halsen och sen lite längre ner än halsen, typ mitt mellan halsen men fortfarande ovanför brösten haha kommer inte ihåg vad det heter. Men det höll i flera timmar medans misten höll typ.. en timme?

/ Michelle 

[etsan]
2

#22 misten håller ju inte alls länge, ibland går den ut efter 15 minuter. Smart tips med body lotionen det ska jag testa!

jossanElsa♥
0

Jag har skriver nummer vilken ordning jag gillar dom

Secret crush 10

strawberry and champain 8

Aqua kiss 1

Sensual blush  2

such a flirt 3

simply breathles 7

pure sedection 4

Mango temtation 9

pure daydream 6

Hello darling 5

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉

moizzz
0

jag tycker jätte jätte mkt om midnight dare!

mallsan
0

Har Amber Romace och Pear Glace varav Amber är favoriten, den luktar jättegott! Dock är mina två Fragnace Mist, men det är väl typ likadant?

En kompis har Love Spell också, det ät även ett tips! ;)

jossanElsa♥
0

# Fragrance mist är samma som body mist föresten står det fragrance mist på alla Vs.

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉

emeliiiiieee
0

Har love spell, pure seduction och mango temptation.

ÄLSKAR pure seduction och ger den lätt 10

Mango luktar också gott och får därför 7

love spell luktar HEMSKT och får därför 0. Riktigt äckligt luktar den. Vet inte ens varför jag ahr den kvar :/

[etsan]
0

#28 smakn är som baken. :) själv gillar jag inte PS eller MP men älskar LS

emeliiiiieee
0

#29 Ja tur det ;)