tips ögonbryn som inte ser bitchiga ut!!
hej jag behöver era tips när det gäller ögonbryn!!
Jag har aldrig nånsin brytt mig spec mycket om mina ögonbryn förrän nu den senaste tiden. Jag har bara rakat/nopprt bort de stråna som är på villovägar men annars har de fått ha den formen de naturligt har.
Jag söker en ögonbynsform som inte ser så böjd/vass/bitchig ut.
Jag har ett väldigt snällt/sött utseende så vassa /arga/ kantiga/hårda ögonbryn passr inte mig alls.
( på andra ser det bra ut men inte på mig)
Jag vill ha en mjukare och lite snällare form på dem.Det ska se naturligt ut och inte hårt eller sminkat.
Jag har sökt och sökt på internet men jag hittar enbart formen som jag inte vill ha.
Någon som förstår hur jag menar ?
Har ingen mobilkamera tyvärr :S
Men jag har försökt mig på att noppra dem ordentligt för ca 1 vecka sedan men resultatet blev inte okej . Gjorde skitsmala och ojämna och inte ett dugg lika varandra haha .
Får helt enkelt testa att köpa en ögonbrynspenna MEN frågan är då hur man ska måla dem då jag är totalt okunnig.
Ingen som kan skicka bilder el något ? För som sagt hittar jag inga bilder på internet eller tips på hur man kan göra:S
Vill även färga mina bryn ljusare! Vill h beige brunblond färg.. finns det tror ni?
Jag hade nog gått till en salong och fixat, kostar lite - men då får du bra ögonbryn iaf! Försök bara låta dem vara nu tills de har växt ut helt. Det är svårt att ge förslag på ögonbrynsformer när man inte vet vad man har att "jobba med" från början (alltså din naturliga form)
Johanna - Instagram
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3