Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: allmänt
Läst 973 ggr
AnotherLova
0

Luktar de gott?

Hejsan, jag har tänkt beställa Midnight dare och Simply Breathless från victorias secret,. Men jag vet inte om de luktar gott. Har ni luktat på nån av dom? Vad tyckte ni isåfall?

Halcyon
0

Båda luktar supergott. 🙂

we're always chasing that paradise

[erikam]
3

Vet inte om det var fel på mitt luktsinne den dagen men jag var in till en butik och luktade på alla Victoria secrets body mists. Jag tyckte alla luktade superäckligt, väldigt konstgjorda märkliga lukter. Ska allt ge dem en ny chans, har ju sett att i stort sätt alla skriver att de luktar gott 🙂

AnotherLova
0

#2 tycker verkligen du ska ge dom en ny chans! jAG ÄR HELT KÄR I DOM SOM JAG HAR! 👍

Emdbo
6

Tycker också att dom har en väldigt billig lukt. Luktar syntetiskt och alldeles för sött. Förstår inte hur det kan ha blivit så jäkla populärt då man betalar för utspädd parfym i princip.

moizzz
0

jag äääälskar midnight dare den luktar liksom lagom mogna hallon med en upp fräschande lukt av trä i efterdoften. underbar

Flöffo
0

#2 Jo jag tyckte också det. De flesta luktar sprit från flaskan. Men vissa luktar jätte gott när man sprutar. Jag har Coconut Passion och den är gudomlig enligt mig. :3

//Flöffo

[etsan]
0

De tycker jag luktar super!

Tokyo
0

Båda luktar supergott, dock får jag huvudvärk av Midnight Dare eftersom den luktar så tungt och djupt så att säga, gissar att det är pga sandelträt. Sedan har jag inte Simply Breathless, men jag har doftat på den och den luktar absolut gott! :)

jossanElsa♥
0

Jag tycker dom luktar väldigt gott dock så är dom inte lika varandra i lukten.

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉