Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 1263 ggr
[Teddies matte]
1

Puder & Foundation som sitter

Vill ha tips på puder- och foundationmärken/typer som sitter på länge, samt fixeringssprayer.

Jojaton
0

Det första jag hade satsat på är en bra primer. Vilken du bör satsa på beror på vad du har för hudtyp - men Benefit har en som heter Flawless 16 hours eller något sådant, som är designad för att sminket ska hålla länge. Har hört folk med både torr och oljig hy prata väl om den!

Johanna - Instagram

[Myraan]
0

http://www.kicks.se/estee-lauder/makeup/bas/foundation-c104/double-wear-foundation-p23520?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs0NDE2NDYzMDsjOw#product-info-read-more Den här foundationen från Estee Lauder kan jag verkligen rekommendera! Den passar i alla fall min hudtyp jättebra. Sitter som berget utan att ge dålig hy, men den går lätt att tvätta av. Har både sovit och badat i den utan att det försämrats, bra grejer!

[neptunens]
0

Mina favoritfixeringsprayer är Make up stores Facemist och MAC fix + 🙂

[erikam]
0

Jag gillar också Make up stores Facemist, den är helt underbar!

JuliaHolivia
0

Rimmeks stay matte powder är gryymt :D

jossanElsa♥
0

Min favvo foundation är sephora 10h wear perfetion foundation😉

Och ett puder jag gillar är rimmels stay matte

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉

Arkan
0

Sensai Kanebo fluid finish!
ca 500 spänn men helt oslagbar! Sen kan man sätta foundationen med pudret Total Finish som kostar ca 400kr, det är inget som behövs men det sitter lite bättre och ger mer matt resultat.
Så jäkla bra produkter!