Rådgivning på bellbox?
När mitt schampo och andra hårvårdsprodukter börjar ta slut här hemma tänkte jag gå till bellbox så att dom får hjälpa mig att välja ut produkter som är bra för just mitt hår. Någon som gjort detta innan och har några erfarenheter utav denna butik samt personal? Självklart är det varierande beroende på vem man pratar med, men butiker inom samma kedja brukar hålla ungefär samma "kvalité". Några tips, idéer eller tankar? Är det värt att lägga ner lite extra pengar på dyrare hårvårdsprodukter?
Nu har jag ingen direkt erfarenhet av Bellbox eller dyrare hårvårdsprodukter - men jag tror absolut det är värt det. Åtminstone skulle jag gärna lägga extra pengar på dyrare produkter för håret om det fanns möjlighet för det. Har ibland lånat mina vänners schampon och balsam, och nog tycker jag det känns skillnad på dem och de jag använder från Schwarzkopf.
Jag har i alla fall hört gott om Bellbox och tror absolut att de kan hjälpa dig välja rätt produkter. De har ju även frisörer, så nog borde de kunna sin sak. :)
#2 tack för ditt svar, känns tryggt och jag tror att jag ska satsa på det :-)
Jag var på Bellbox igår och inhandade lite nytt..kan säga såhär..
Gå absolut dit!! Mkt trevlig personal som med glädje hjälpte mig at ta fram olika produkter som passade mitt hår o vi hjälptes åt att välja ut det jag ville ha.
Är otroligt nöjd och kommer hädanefter gå dit varje gång jag ska handla hårprodukter! :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#4 tack för ditt svar, jag kommer att gå dit när det börjar bli dags att köpa nytt och hoppas på att det är värt pengarna. Jag ska iallafall ge det en chans = )
Tycker jag absolut att du ska göra! :)
Kostar ju inget att få hjälp och dessutom har dom de flesta dyrare märken oxå så vill man ha något speciellt märke har de oftast det :)
Absolut värt att gå till Bellbox och be om hjälp än att beställa från tex. lyko eller så :)
Aja jag är supernöjd iaf! :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Jag var in på bellbox igår och ställde lite frågor om olika produkter och vart rekommenderad att prova Matrix biolage colorcaretherapie som kostade 145 kr. Tjejen jag pratade var väldigt trevlig och hade ett bra service minde, vilket är ett stort plus. Att hon sedan kände på mitt hår och så att mina hårstrån hade bra kvalité gjorde att jag gillade henne ännu mer, haha! Det ska bli spännande att prova och jag längtar tills jag ska tvätta håret igen! Om jag blir nöjd med schampot så kommer jag fortsätta att använda det men beställa det från lyko där det kostar hälften så mycket, men jag kommer i sådant fall gå dit för tips och råd i fortsättningen och köpa produkten hos dom första gången. http://www.lyko.se/matrix/biolage/matrix-biolage-colorcare-orchid-shampoo-250ml
#7: Vad kul att höra! :)
Sedan jag skrev i tråden sist har jag också varit inne på Bellbox för rådgivning, och är lika nöjd jag. =)
#8 strålande :-) Jag kan iallafall verkligen rekommendera andra att kika in om dom behöver rådgivning. Hoppas även att jag blir lika nöjd med produkten som jag blir med deras butik :-)