Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 738 ggr
Moonstrike
0

Locktång?

Hej,

är det nån som har nåt förslag på en bra locktång (gärna billig också)?
Jag har långt, rakt och ganska tunnt hår.
Om du har en dålig locktång, så skriv gärna det också, så vet jag vilken jag inte ska köpa.xD
Skriv helst märke, modell, var den är köpt, ca pris och när den är köpt (inom nån månad eller kanske flera år?).

Tacksam för svar!

Moonstrike
0

Ingen som har nån?

__iE
0

har en från OBH Nordica, en sån här :) Tkr den är super, vet inte vad den kostar men det står här om du rullar ner lite att den kostar mellan 377-398 :P

Malin-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en från Obh Nordica, tror den gick på 500, jag tycker den e bra, man kan ställa in vilken temp. man vill ha.. finns nog 4 olika temp. tror ja.. här e en bild iaf…

Moonstrike
0

ok, tack :)

Moonstrike
0

putt

huldisen
0

#3 har en sån och tycker den funkar bra :)

alexis
0

De bästa är keramiska och ska bli riktigt varma med en gång. Det finns många märken där ute och många är rena skiten. Men om du köper en på salong ska du be att få provaden först och vill dem sälja den till dig ska dem låta dig det! Med sånt hår som du har skulle jag rekommendera en spray man tar i innan man gör varje lock (alltså på torrt hår). En som är väldigt bra och som jag använder varje gång jag lockar hår med locktången är Wella High Hair Curl Artist. Den säljs endast hos frisörer. Den gör att lockarna blir finare och mer hållbara (speciellt bra på hår som ditt där lockar är svårfästa). Bara ett tips!

LinneaG
0

Lockar inte så mycket, men skulle vilja hitta någon bra tång som kan göra fina, lite större lockar?

Just nu lockar ja lite mer plattången.