Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 1307 ggr
Hector13
0

Dr.Hauschka?

Hejsan! Jag hade tänkt att beställa hem lite produkter från Dr.Hauschka!

- rengöringsmjölk

- ansiktsvatten special

- rejuvenating mask

- ansiktsolja

Men eftersom det blir ganska dyrt (jämfört med vad jag har haft/har nu, så undar jag: Vad har ni fått för resultat av Dr. Hauschka? Har ni blivit nöjda? Har ni sluppit alla blemmor och blivit av med era problem? Och vad tyckte ni om produkterna? :) 

Är nämligen trött på att få massa blemmor och ha fet hy, har kollat på märket innan men aldrig tagit steget till att beställa, skulle vart till stor hjälp om ni delade med er om era erfarenheter :)

Emdbo
0

Skulle vilja tipsa dig om att köpa ett provkit från första början, för att se om produkterna funkar för dig.  http://www.apotea.se/dr-hauschka-prova-p%C3%A5-ansikte-mot-fet-oren-hy Där finns det ju för bara 139 kronor och gratis frakt :)

Jag har själv provat Dr Hauschka efter att ha läst så bra omdömen men tyvärr funkade det inte alls för mig. Det behöver ju inte betyda att det inte funkar kanon för dig. Det som hjälpt mig att få finare hy är dermalogica. Nu använder jag bara produkter därifrån och tycker dom är helt fantastiska :) Den trista sanningen är ju att det fungerar så olika, så man får testa sig fram helst enkelt för att se vad som passar en själv bäst :)

JMax
0

Smidigt med prova på kit! Det var ju billigt dessutom!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

johannaau
0

#1 åh, tack så mycket! :) 

Ska beställa hem ett sånt & hoppas att det funkar :)

Eklang
0

Annars kan du alltid tvätta ansiktet med olja! :) Fett löser ju fett, och jag har märkt stora skillnader på min hy sen jag började tvätta ansiktet med olja. Sen är det inte så fasligt dyrt heller :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.