Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 621 ggr
elinkw
0

Studio secrets primer

Hej är det någon som testat lOreals paris studio secrets primer? Funderar nämnligen på att köpa den då den inte var så värst dyr. Kan även tillägga att jag har väääldigt torr hy. 

Så till er som testat den. Är den bra? Håller sminket bättre?
😃

Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se

Unibrow
0

Jag har den och den är inte för mig (har fet hy). Kan knappt ha den i några timmar innan sminket rinner av. Vet inte hur det skulle va för någon med torr dock. Själva formulan är underbar, tjock och len och jämnar ut porer och finnar. Så har du problemhy är den nog perfekt 🙂

Djurälskaren87
0

jag köpte den för två veckor sen och tycker om den, den är skön att ha på sig och det blir ett jämnt lager under:)

elinkw
0

#1 & #2 tack för svar! 😃 Blir nog att köpa denna efter jul!

elinkw
0

Har provat denna nu och jag tycker inte sminket sitter bättre tyvärr 😕. Den är skön emot huden men jag tror inte den är att rekommendera om man har torr hy som mig, måste skrubba huden som en galning och ha på hundra lager med återfuktande kräm innan för att de ska kännas någorlunda återfuktat. Kommer nog inte köpa igen.

Mephi
0

Jag köpte den förra våren tror jag och använde den 3-4ggr innan jag bestämde mig för att testa Niveas Express Hydration primer för torr hud istället. Snacka om gigantisk skillnad på produkter. 

Loreal's gav mig len hud, men gjorde inte att min foundation satt längre eller såg bättre ut. Jag upplevde även att den var aningen uttorkande. 

Nivea's, on the other hand.. - dryg produkt (använder den dagligen och har väl kommit halvvägs so far), gör huden silkeslen, minskar porer, återfuktar, luktar gott och sjunker snabbt ner i huden. 
Man behöver inte mer än att doppa fingertoppen lite lätt ner i primern, sen blir den "lösare" när den kommer i kontakt med huden och värmen från fingertopparna.

Jag fullkomligt ÄLSKAR den. 
Ps. jag pratar om den med rosa lock.

-

elinkw
0

#5 Åh jag älskar för i övrigt niveas produkter men visste inte att de gjorde primers! Den ska jag verkligen prova, tack så jätte mycket för tipset! Guldvärt 😃 Letat som en tok efter en primer för torr hy