Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 1742 ggr
fredrikaa
0

Hål i örongen :=)

Hejsan. skulle ta 3 hål yttligare i öronen, men då äre jävla rötmånad :S Då måste jag väta ända till september… att klara av att vänta diiiit! : )

har redan nu 1 hål ivarde. men jag ska ta 2 i vänster och ett ihöger? vad tror ni ?

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

fredrikaa
0

Putt :D

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Milka
0

Jag tycker det är jättefint med flera hål i öronen :)

Men inte visste jag att man inte ska ta hål i öronen pga. rötmånad? Man lär sig något nytt varje dag ^^

Och den som väntar på något gott, den väntar ju aldrig för länge, som bekant :)

fredrikaa
0

Det är sant . #0 rubriks stavfel :O

men sedan åker jag utomlands så då skulle jag inte få bada. åkder till bulgarien den 22 : ) så får man inte bada när man nyss har tagit hål… så det var tur på ett sätt att det var rötmånad.

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Kickeree
0

#0 Jag har exakt så som du vill, sammanlagt 5 hål, 3i höger och 2 i vänster ;)
Naj, du ville tvärtom , men men de e snyggt med 5hål tycker jag ;)

Emsaa
0

min mostrar hade också 5 hål 3 i ena och 2 i andra det va skitsnyggt :D

Tina-A
0

Jag har precis som du tänkte ta, 3 i vänster och 2 i höger. Dock vill jag ta 3 till ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Saarah]
0

Jag har tre i vänster och ett i höger, ska ta ett till i höger och sen ett där uppe i vänster ;)

fredrikaa
0

haha okej :  ) men jag ska ta som jag skrev : )

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Emsaa
0

jag tycker att du ska ha 3 i höger och 2 i vänster:D

fredrikaa
0

#9 tyvärr jag har redan bestämt mig :) och jag ska ta det som känns bääääst.

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Benjy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

rötmånad`?

jag ska ta två nya hål i öronen i september efter jag har kommit hem från skolans militärläger (får inte ha några pircings då).. lr smink heller för den delen.

huldisen
0

Jag ska med ta hål i öronen blir nog i september. Jag ska ta två i ett öra och 3 i ett öra . Fast jag skulle vilja ta nån mer i ansiktet (A) fast jag vet inte riktigt vars .

Abico
0

Jag skulle kunna tänka mig att ta ett eller tre hål till, vad ska man med gigantiska öron till om man inte får sticka hål i dom ^^' Fast jag vet inte om jag får eller igenteligen vill ;P Jag får tänka på det.

Hanna 

paronskrutten
0

Jag får inte ta fler hål för mamma, hon sa nåt om nervsystemet så att man kan bli konstig^^

Helena

Karmatarerskanise
0

Rötmånad betyder att bakterierna nu trivs som bäst. Maten blir dålig snabbare än annars, nytagna hål inflameras lättare och andra sår likaså. Därför ska man undvika att tatuera eller pierca sig nu.