Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1074 ggr
Linda
0

Undies

Jag vill ha tips på snygga bra bh-ar/försäljnings ställen för stora bröst.

Efter senaste bröstoperationen har jag fortfarande inte hittat någon bh i rätt stl och smak.

Någon med tips?

Obs när shopping eller i stockholm området

Lotta_A
0

Hm. Hur stora/ små bröst har du egentligen? Om du inte kan hitta bhar i rätt i storlek.

Twilfit tycker jag är en jättebra underklädesaffär. Dom har det mesta när det gäller olika storlekar och modeller. 

Men måste man verkligen ha bh när man har silikon i brösten? är inte brösten så "hårda" att dom kan hålla sig på plats av sig själva?

Milka
0

#1, kan tänka mig att operationen var åt andra hållet, en bröstförminskning alltså.

Lotta_A
0

#2: Jaha. Okej. Men då borde det ju inte vara allt för svårt att hitta en bh som passar.
Är brösen mindre än A-kupa så kan man alltid anvnda sport-bh. Eller så finns det ju små bhar som är lite stoppade med lite lite bomull eller silikon eller så. Det kan jag tänka mig är rätt bekvämt.

Linda
0

#1 Vanlig missuppfattning at brösten skulle vara hårda, det är de inte.

Jag ville inte diskutera varför jag gjort en operation utan faktist få rd vart man kan hitta snygga bh-ar för större byst.

På vanliga kedjer etc brukar max stl vara kring c kupa ev större men då får du titta på tant avdelningen.

Mvh Linda

LinneaG
0
Johanna
0

#4… vi kan åka du o jag till en affär här i haninge som hjälper till att prova ut rä'tt strl. en kompis hade varit där o dom hade tydligen varit super!

Linda
0

#6 Ja det kan vi göra:)

Tina-A
0

#4: Min kompis har opererat sina bröst och dom är mycket hårdare än mina (ja, det är klart jag har klämt på dom). Ville bara säga det.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Linda
0

#8Har ingen aning vad dina bröst har för kvalite och är totalt oint av det.

Är de hängiga får du väll använda bh som stöd om de e så degigaLedsen

Tina-A
0

#9: Hahaha :) Nej, dom är inte degiga ;) Eftersom Lotta skrev att hon inte tror man behöver bh om man har silikon eftersom dom blir så hårda. Sen skriver du att dom inte alls blir hårda och då vill jag bara komma med min åsikt om att dom visst blir hårdare. I alla fall hennes har blivit det så jag tänkte att det nog är ungefär likadant med alla silikonbröst. Att dom är lite hårdare än naturliga alltså.

Tycker också twilfit är en bra affär med bra bh-ar förresten.

Sandra76
0

Tyvärr, inte i Sthlms området.

Men av mina väninnor jobbar på en underklädesbutik. Hon är jätteduktig!! Där finns alla storlekar, och jag menar ALLA..

Hon anordnar träffar i butiken åt oss väninnor och vi får frossa i nyheter, vara först bland utförsäljningar och få tips och ideér. Dessutom så hjälper hon oss grundligt och säger rakt ut om det är snyggt eller heltokigt. Så får vi alltid goodi-bags också :) Me like!!

Linda
0

#10ursäkta men som jag sa så handlade tråden inte om det det var därför jag så dräpigt svarade dig otrevligt.

Mvh Linda

Tina-A
0

#12: Och det var därför jag även la till i mitt inlägg ett svar på din fråga, att jag tipsade om twilfit.

Linda
0

Men de har inte heller alltid så bra bh ar för större stl

men jag ska titta i morgon på lunchen,tack

Sandra76
0

Många kedjor har större kupor, men de har inte alls bra stöd i form av bh band eller stöd runt ryggen- de är ganska smala eller lösa bak. Så upplever jag många kedjor- då jag själv har större byst. "Special-butiker" borde det finnas fler av.

Och lite off topic- det finns olika operationer, beroende på hur inläggen läggs (så att säga) Då känns brösten oxå olika. Har man byst innan, men lägger in litet "lyft" så känns inte inplantatet heller så mycket..det finns som sagt olika metoder.

Linda
0

#15 Nu tar niupp ämnet igen;)

-Jag har haft både hallongele' och nu silicon och de är inte hårda, de hårda inplantaten exesterar knappt nu för tiden..

Sandra76
0

Ja, det kanske skulle varit en annan tråd;)

Men precis vad jag menar, det finns ju olika metoder, men hårda tennisbollar är inte vanligt längre…

så over and out…

LottaU
0

Det finns en affär i Gamla stan som jag tycker är kanon! :-)

Mycket möjligt så kanske du redan vet om den butiken!

Dom är kanon där :-) Ser på en gång vad man behöver för storlek och dom har större storlekar. Bra serivce.

Var där tidigare i år efter rekommendationer och jag är helnöjd.

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Linda
0

#18 Åh tack, har du namnet på butiken?

LottaU
0

Tyvärr så har jag inte det. Men butiken ligger längs huvudgatan in i Gamla stan. En bra bit bort på vänster sida om du kommer från city. Tror nog att det är den enda butiken som säljer bh:ar på den gatan!

Kommer inte ens ihåg vad butiken heter. Men jag tror säkert att du hittar butiken!

Lycka till

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"