neråtböjda ögonfransar :/
Någon som vet nåt (förutom ögonfransböjare) som gör att ögonfransarna går upp eller iaf rakt? för vissa av mina ögonfransar går neråt och det är fult och skit jobbigt, Ska helst vara permanent så man slipper göra det varje dag Någon kräm eller annat liknande?? Plzz :)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Du kan böja dina fransar permanent (inte riktigt permanent, 2-3 veckor) på en salong. Jag har ingen aning hur mycket detta kostar men många som har gjort det har blivit riktigt nöjda :)
Mitt problem är tvärt om mina är så krulliga att dom typ skruvar sig till en boll :(
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Vet inte om något funkar i längden men det är ju inte så jobbigt att böja de varje dag. Man kan böja ögonfransarna med en sked, funkar jättebra och de håller sig böjda i flera timmar! 🙂
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
#3 med en sked :o hur då hahaha XD
#4 Man använder den kupade delen och trycker upp fransarna, svårt att förklara xD Googla eller kolla Youtube! :)
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
#3 vanlig ögonfransböjare funkar inte på mina ögonfransar
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
#6, Har du testat ögonfransböjare med värme? De funkar fint på de asiatiska tjejerna jag jobbat med iallafall, deras fransar pekar ofta neråt och då kan det svårt att böja med en vanlig. 🙂
Make up store har såna och de är inte allt för dyra.