Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 3635 ggr
moizzz
0

sminkborstar?

var kan man köpa billiga o bra sminkborstar? helst i en vanlig affär som finns i Skärholmen ;) jag har sett en del på nätet som är sjukt billiga men gillar inte riktigt att handla på nätet. det ska inte va typ H&M eller sånt för dom ser inte jag som bra.

Sofiatinnert
0

De bästa med as bra kvalité är real technique borstar och de finns på eleven.se jag ääääälskar dom!

http://beautywithsofia.wordpress.com/

ilenna90
0

mina bästa penslar är ifrån elf, det är ju iofs genom internet men dom är billiga och som sagt superbra! Har aldrig haft några problem med att handla ifrån dom heller :) i.o.m att det är från england är det inte heller någon tull.

Tokyo
0

Säger som #1 :)

Jag köpte dock mina på brallis.se, det tog endast 1 dag för paketet att komma i postlådan! ^^

[Älskamig]
1

Jag använder ett par penslar ifrån Ullared 8) Eco Tools tror jag dem heter… De är bra, tycker jag.

Tokyo
0

#4 Ecotools är bra! :)

Jojaton
0

Sigma!

Johanna - Instagram

moizzz
0

okej :) jag hittade en sida som heter…….. Lightinthebox.com som säljer läskigt billiga borstar. jag vågar självklart inte köpa paketen för typ femtio spänn men vad tror ni om http://www.lightinthebox.com/sv/24pcs-burlywood-professional-makeup-kit_p693860.html det här kittet?

Revolt
0

Själv föredrar jag borstarna från Mac och Real technique.

Mac borstarna är ju skitdyra men otroligt bra!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[erikam]
0

Make up store är otroligt överskattat enligt mig men deras borstar är kanon. Där får man ju betala lite mer men det är oftast värt det eftersom man kan använda dem längre än de billiga om man sköter dem rätt.

moizzz
0

okej. jag har väl inte alla pengar i världen att lägga på borstar men tänkte om någon har testat borstar ifrån lightinthebox.com vad tkr ni om dem?

moizzz
0

hur räknar man fram ungefärt pris i svenska kronor på e.l.f?

Jojaton
0

#11 Eyeslipsface.co.uk har en funktion där man kan ställa om till SEK, mellan "Log in/out" och shoppingbagen. 

Jag hade nog handlat från ELF istället från lightinthebox, har aldrig hört talas om det och om du köper borstarna från deras studioline (de är lite dyrare, men så värt det!) så får du ändå bra borstar! Borstarna från deras vanliga linje är hårda och tappar strån.

Johanna - Instagram

ilenna90
0

håller med #12! Dom penslarna som är lite dyrare på elf (och det är ju knappt nått pris ändå) är väldigt bra. Har en ifrån deras vanliga linje också (blending eye brush) och den har jag faktiskt inte märkt att den skulle ha tappat några strån utan den är superbra till att skugga!

Jojaton
0

#13 Ja, jag har den vanliga "Professional Eyeshadow Brush" eller vad den heter, från the essential line, och den är helt okej :)

Johanna - Instagram

moizzz
0

okej tack för svaren. :)

[neptunens]
0

Bdellium, Make up store, Mac, Real techniques och Sigma är de enda borstarna som kommer in här.

Det är såå värt det att lägga några hundringar extra för att få riktiga och ordentliga borstar och penslar. Det gör mer skillnad än vad man kan tro, inte bara i den dagliga användningen utan även i det långa loppet. Sköter man dem bara ordentligt så håller de lätt i många många år.

Mephi
0

Real Techniques och Mac är bäst enligt mig.

-

Mephi
0

Ooh, Bdellium är också grymt bra.

-