Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 999 ggr
sarae
0

Underbar bikini!!

Idag har jag kärat ner mig i en bikini. Hatar egentligen att köpa badkläder, och gör det helst i augusti när brännan sitter å man tappat några kilo. men idag hittade jag Bikinin med stort B. En michael Kors bikini, zebra randig i brunt och laxrosa, med guld ringar på byxan och Bh:n Så snygg helt enkelt. Och dessutom passade den perfekt, vilket de aldrig gör på mig annars.  Bara ett "problem". den kostar ca 1600….kan en bikini vara värd så mycket? Samanlagt har jag nog inte lagt mer än 500 kr på bikinis de senaste 5-6 åren…så om man slår ut det blir det inte så farligt ;) Men ärligt, kan man med att köpa en så dyr bikini?

LinneaG
0

Om den sitter perfekt o är riktigt snygg skulle ja nog köpa den, inte ofta man hittar en sån bikini =)

sarae
0

nej, det e ungefär så som jag resonerar…sen lär det inta vara många som har den, då enligt dem i butiken, är det bara 3 butiker i sverige som tagit in den, och då bara en i varje storlek som jag fattade det som.

Tina-A
0

Jag skulle inte köpt den, men det kanske är för att jag inte har så mycket pengar. Köper jag en bikini börjar jag tveka om den kostar mer än 400. Billigt är bra resonerar jag. Då kan man köpa något annat för dom andra pengarna.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Benjy
0

1600 :- för en bikini?

Jag skulle inte ha köpt den, hur snygg den än vad.
Kan iof bero min dåliga tonårs ekonomi, men ändå. ^^

KajsaM
0

Jag skulle nog inte köpt den heller pga dålig tonårs ekonomi ;) Men annars så om den satt så där extra och allt det så kanske :)

sarae
0

hrm…måste ju då erkänna att jag inte kunde motstå..var tvungen att köpa den idag.. (med lite sponsring från min mor, annars hade det aldrig gått)- å den e sååååå fiiiiiin ;)

Eve
0

sarae - vad roligt! nu måste du ju visa oss mästerverket!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

juliapettersson
0

Släng in en bild :)

sarae
0

ska försöka fixa en senare..ska på dop nu ;)

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här e bikinin…med en iller på köpet ;)

E_hjo
0

Den var fin men jag skulle aaaaldrig betala så mkt.. =D

[tiiia]
0

Den är verkligen jätte fin. Men jag har för mig att jag såg en som såg ut som den där för typ 300kr förra sommaren när jag gick på stan i linköping.

sofie
0

Jätte snygg sara :)

[Zoie]
0

Jätte fin !

Linda
0

Kanon kap!

Malin-A
0

1600, ja varför inte Oskyldig

Stravaganza
0

Jag skulle inte köpa den, för dyr för mig.

Men du gör ju som du vill.

SaraB
0

Skulle verkligen inte betala 1600 kr för en bikini, hur snygg den än är. ;)

Moonstrike
0

Fin, men jag skulle nog inte köpa den, brukar vilja köpa ny bikini varje sommar Oskyldig Har köpt 3 i år^^ (det va rea)