Medarbetare sökes!
Vill du hjälpa till att starta och driva Glamour iFokus?
Är du glad i mode, stil och har tid att sitta och ägna tid åt att skriva artiklar?
-Extyra plus är om du gillar foto och kan hjälpa till och bygga upp en bra bildbank.
Är du rätt?
Maila eller pma mig:)
Vänligen/Linda Abrahamsson sajtvärd
Ja du Linda, detta är ju inte första gången som jag erbjuder mig som Medarbetare för dig :) Kan både skriva artiklar (dock blir det inte så många) och bidra med bilder, har som plus en bra kamera med garanterat god kvalité.

Hej Linda! Jag går på mediegymnasiet och ska välja inriktning foto till hösten, men har foto hela våren nu också. Kan säkert bidra med några bilder iallafall! PM:a mig gärna om bilder du behöver.

Åh perfekt!!!
Bra flickor..Kom med en välskriven artikel var och presentera så sätter jag in er som medarbetare:)!!!!

Artiklar vet jag inte om jag är så bra på (?) men kan gärna vara med och hjälpa till med bilder. Hojta till vad du vill ha bilder på så ska jag försöka fixa det =)

Jag har jobbat inom guldsmedsbranschen och kan skriva några artiklar om tex pärlor…ädelmetaller…och ädelstenar…
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Åh du e en pärla:)!
Det har jag alltid sagt!

Äsch….
*skrapar förläget med foten i golvet*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

You rules girl:)!

Jag har ju lagt näsan i blöt överallt. Så jag passar nog inte här. Men jag kan hjälpa dig lite så där under bordet om du vill. Kan man jobba svart som Medarbetare? hihi
Du har en super sajt Linda
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag håller på att jobba med en artikel nu, Linda.. Har dock haft lite ont om tid, men ska försöka hinna klart i veckan.
just för tillfället har jag mycket med iller.ifokus och göra som Medarbetare. Men behöver du hjälp med någon artikel eller foton så kan jag gärna ställa upp om det är så att det passar. =)
Säger som åsa. Lite svartjobb. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag är rätt bra på text och skulle kunna korrekturläsa. Som den lärare man är kan jag inte låta bli att hitta diverse stavfel, särskrivningar och annat otäckt.
Det hjälper inte att vara Ma/NO/Tk om mamma är Sv/Eng *ler* Till att skriva nytt har jag inte kunskap nog…

Kanon!!!!
#13: Det är bara och hojta till om du behöver hjälp med något. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi behöver en
*länkansvarig
*partyredaktör
*tråd/forums bevakare
Länkansvarig.. hmm kanske skulle va nåt för mej ;)

#16 Är du sugen får du gärna pma:)
Linda - Självkjlart ställer jag upp och hjälper dig.. Både med bilder och artiklar :)

#18 You rock:)
test test

Fungerar så bra så..
Jaa ^^.. HAde dui tagit bort mina rättigheter att skriva så hade jag blivit tokig ^^

#22 ja sköter du du dig illa så tar tant Linda hand om dig 
-Nåra du e en så rar flicka så dig vill jag inte vara utan här på sajten ju:)
Linda - haha :P..

Och Eve har lovat skriva lite artiklar.:)
..jag skulle ju kunna bevaka lite trådar om du så önskar…

putt

Nu bor ja i Barkarby igen o har tillgång till internet om de skulle behövas lite hjälp :)

#29 Perfekt!!!
-Du har alltid varit en klippa, vet att du är bra på skriva artiklar etc.