korta shorts?
hej, jag undrar bara om korta shorts med leggins under fortfarande är mordernt… jag ska åka till Sthlm snart och tänkte köpa ett par sånna där. eller tkr ni att det är onödigt och att jag borde köpa något annat för mina pengar? :)
Jag tycker inte att det är snyggt..och nu börjar hösten närma sig, jag tycker att du väntar.
Helena

Jag vet absolut inte, men kan tänka mig att det är ett sommarmode, och nu kommer ju hösten snart. Men egentligen är det ju inte det som spelar någon roll, om du tycker det är snyggt ska du absolut köpa! :)
tycker me de är fult, förstår inte varför man inte kan ha shorts som shorts ska vara:)
Och jag tror inte de är specilet inne längre heller, inte för att jag bryr mig alls om sånt. så om du tycker de är snyggt som sagt,ska du ju såklart ha de! men personligen tycker jag du kan lägga pengarna på nått bättre:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag håller med #2 att du ska göra så som du själv tycker. Felklädd är man bara om man inte trivs i kläderna!

Tycker att kortkort fortfarande är snyggt.

Självklart =) Korta shorts och leggings är alltid snyggt.
Tycker också det är snyggt fortfarande =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag hade faktiskt leggings och shorts på mig idag, tkr det funkar så länge det är varmt ute :)
Det spelar väl ingen roll om det är modernt eller inte?
Om du tycker det är snyggt ska du köpa det! Man ska inte tänka så mycket på vad som är inne och ute man ska ha på sig det man själv tycker är snyggt och det man trivs i såklart!

#9 Mode är roligt och roligt är kul, varför är det fel???
Leggings och shorts kommer att vara inne nästa vår/sommar också… enligt modemässan i stockholm. Bara så ni vet :)