Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 916 ggr
moizzz
1

VS Bangkok

Jag har sett att det finns VS i Bangkok flygplats.hur blir det om man köper bodymist med mellan landning i Istanbul? Har läst en del som inte kunde köpa bodymist men pappa säger att det är ok? Vad tror du?

Cazzos
0

Eller så tar man direktflyg hem… 😃 Det gör jag och mamma!

leemland
0

Varför skulle det inte gå menar du/ni/han? Låter lite konstigt…

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Lupse]
0

Annars kan man köpa dem i en butik i sthlm, eller via nätet :)

moizzz
0

#2 om man googlar kommer det fram bloggar som inte kunde ta hem en Victoria secret body mist eftersom det var mer än 100 ml i handbagaget. #3 jag har beställt hemma men vill liksom ha med någon hem från en resa. #1 det är redan bokat.

JMax
0

Det man köper på flygplatsen brukar vara ok att ta med men kolla med butiken.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

moizzz
0

#5 även om man har den i handbagaget? Har butiken koll på sånt?

ljungensjenka
0

Se till att få den i en taxfree påse (sån försluten) annars kommer de att slänga den i säkerhetskontrollen, hän de mig i Nairobi för att de hade glömt det i Köpenhamn… Konstigt nog gick den igenom i Amsterdam men ändå ;)

moizzz
0

Okej. Är det 100% säkert att dom inte slänger den ändå?

leemland
0

Jag tror aldrig du kan vara helt säker på om det kastas eller inte. Men hör inne på Resor.ifokus vet att där är en som jobba på flygplats som svarade på en liknande fråga för en tid sedan :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

moizzz
0

Ok.

moizzz
0

jag har en ide! det finns ju mindre victoria secret, hur stora är dom?

[etsan]
0

#11 body mist och body lotions finns i 60 ml och 125 ml och 250 ml.

moizzz
0

Tack toppen du köper jag 60 ml så får jag med mig dom hem. V du om dom finns i alla dofter för på hemsidan finns Bara små i pure seduction amber romance och love spell

[etsan]
0

#13 det finns de flesta dofter, vilken sida var du inne på?

moizzz
0

Victoria's secret den vanliga

[etsan]
0

#15 finns iallafall i fler. Min kompis har sheer love, love spell, pure sedection, amber romance, coconut passion och pure daydream i 60 ml.

moizzz
0

Okej men dåså :)