Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettnaglar
Läst 1363 ggr
Officielle
0

Vilken färg?

Hej!

Jag undrar vilken färg ni tycker är finast på tånaglarna och fingernaglarna, kommentera på! 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

123098
0

Beror på vilken nyans man har i huden och hur lpnga naglarna är. T.ex. så finns det ju "krit vita" männsikor , jag tycker att de passr i röd och så lite vin färgade färger Vill absolut INTE låta racistiskt ville bara förtudiliga det med färgerna. För jag är extra noga med att färgena komplimenterar varandra

Officielle
0

#1 Okej, själv är jag rätt blek och har korta naglar. 🙂

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

[Myraan]
1

Jag älskar röda naglar, gärna i mörka toner. Ljusrosa också för den delen!

[Glitterregn]
0

Jag fullkomligt ÄLSKAR glitterlack och alla liquid sand från OPI och pastel är jag otroligt svag för. Vinröd är också jättefint, även rosa och blå. Dom flesta färger är fina egentligen :)

[Tilde]
0

Jag älskar nog rosa mest, men gillar också rött på många människor (trivs tyvärr inte lika bra i rött själv). Fransk manikyr är också snyggt, samt olika former av nail art och glittrigt nagellack :)

[neptunens]
0

Jag har alltid rosa eller röda fossingar, men fingernaglarna varierar. Allt från fransk manikyr till prickar, glitterlack och metalliska. 🙂

Jojaton
0

Jag är ingen nageltjej what so ever, och får inte ha nagellack/långa naglar på jobbet så mina är korta och omålade.

Men annars tycker jag att fransk manikyr passar till nästan allt, eller svarta/vita. Jag tycker dock inte att det är snyggt med fransk manikyr på tånaglarna.

Johanna - Instagram

Mephi
0

Svart funkar till allt, så det kör jag med på både händer och fötter :)

-

[erikam]
0

På fingernaglarna har jag blivit lite tråkig och föredrar ljusa, diskreta färger. Fransk manikyr är superfint tycker jag. På tånaglarna tycker jag det är snyggt att ha röda naglar, speciellt på sommaren.