Jag är lite överallt och hoppar - ombyte/variation är ett nöje :) Men måste skriva att det är inte överallt som man får någon respons när man dyker upp de första gångerna. Här märkte jag inget sådant - god sammanhållning, kryddat av lite tjafs då och då.

Glamour, Hittekatter, Katter, Resor. Favoritsidan är hittekatter. Så många hemlösa katter där ute som behöver räddas.

Hmm, jag är medlem i:
Cornish Rex
Glamour
Goda Nyheter- Medarbetare
Hittekatter-Medarbetare
Hundar- Medarbetare
Iller- Sajtvärd
Insidan
Katt08
Katter
Modellbygge
Musik
Norsk Skogkatt
Ponnytrav
Ridsport
Serier
Shetlandsponny
Svensk natur-Medarbetare
Trädgård
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cornish Rex, Cykel, Datorn, Fibromyalgi, Film, Foto, Glamour, Glaskonst, Goda Nyheter, Hamster, Hemmet, Hittekatter, Hundar, Häxor, Iller, Insidan, Kanin, Katter, Keramik, Kolhydrater, Konsumentmakt, Kost, Lajv, Marsvin, Matlust, Medeltiden, Modellbygge, Mus, Musik, Niva, Norsk Skogkatt, Perser, Pilsnerfilm, Politik, Ponnytrav, Proveniens, Prylar, Resor, Ridsport, Råttor, Serier, Sheltie, Shetlandsponny, Siames, Starta eget, Studieteknik, Svensk natur, Trav, Trädgård, Volvo Valp
Cornish Rex, Cykel, Datorn, Fibromyalgi, Film, Foto, Glamour, Glaskonst, Goda Nyheter, Hamster, Hemmet, Hittekatter, Hundar, Häxor, Iller, Insidan, Kanin, Katter, Keramik, Kolhydrater, Konsumentmakt, Kost, Lajv, Marsvin, Matlust, Medeltiden, Modellbygge, Mus, Musik, Niva, Norsk Skogkatt, Perser, Pilsnerfilm, Politik, Ponnytrav, Proveniens, Prylar, Resor, Ridsport, Råttor, Serier, Sheltie, Shetlandsponny, Siames, Starta eget, Studieteknik, Svensk natur, Trav, Trädgård, Volvo Valp
Jag är medlem i: mus(mest aktiv), katter, kanin, glamour(medarbetare), kost och insidan. :)
Jag är mest aktiv på musifokus för att jag har möss och ska ta en kull i sommar :) Kan mycket.. men vill lära mej mer ;)

Är medlem på: Film,Glamour,Hamster,Iller,Kanin(medarbetare),Kolhydrater,Kost,Marsvin,Mus,Råttor,Sheltie och övernaturligt :)
Jag är medlem i Iller, Glamour, Häxor och Ridsport

Foto, Glamour, Goda Nyheter, Kanin, Musik, Resor, Ridsport .. mest aktiv på ridsport, kanin o glamour ;)

Är medlem i Glamour,Goda nyheter,Hundar,Häxor,Matlust,Ridsport,Shetlandsponny,råttor,trdägård,övernatruligt

Jag är medlem i perser, satt precis och kollade runt de andra sajterna. Detta var ju en kul sajt!! 

Blir nog mest ridsport, glamour, gravid, och ibland hund, häxor, övernaturligt och foto
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag är nästan bara på ridsport. Men jag får väl börja titta in här ibland…
Men ni har ju glömt min sajt nästan allihop!…
Passar på att göra smygreklam och hoppas att inte Linda misstycker… 
Här kan ni skriva om bra och dåliga produkter och bemötande från olika företag, få hjälp om ni blivit orättvist behandlade eller diskutera ny info om hälsa, miljö etc.
Välkomna!
Förutom min egen sajt är jag medlem på: Cornish Rex, Datorn, Film, Foto, Glamour, Glaskonst, Goda Nyheter, Hemmet, Hittekatter, Hundar, Häxor, Iller, Insidan, Katter, Keramik, Kolhydrater, Kost, Matlust, Modellbygge, Musik, Norsk Skogkatt, Perser, Politik, Ponnytrav, Proveniens, Prylar, Resor, Ridsport, Serier, Shetlandsponny, Starta eget, Studieteknik, Svensk natur, Trädgård
men besöker mest glamour, politik, matlust och kost. :)

#17 Det får du såklart göra:)
-Sajten är ju kanon bra, det är mest den och min egen jag besökr (hinner med just nu:)

#17: haha, jag är ofta inne och läser hos dig, har skrivit lite där. Men totalt glömt bli medlem. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#18 Tack! :)
#19 Men Åsa då, de som anmäler sig till och med ikväll har dessutom chans att vinna två biobiljetter ju!!!!
Passa på nu och värva medlemmar och vinn biobiljetter! Tävlingen slutar 22.30. Heja heja!
Är medlem på
Foto
Glamour
Goda Nyheter
Hundar
Insidan
Musik
Ridsport
Men är väl mest aktiv på hundar och ridsport. Där jag skriver mest i alla fall, men är inne på alla varje dag. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag är också lite fräck och tar efter Ida ;)
Jag skulle vilja se fler kattintresserade hos oss på siames.ifokus. Man behöver ju inte in dit och babbla varje dag, men man kan gott ta sig en titt ibland. Vi lägger även upp artiklar om sånt som gäller alla katter, oavsett ras, och jag har till och med sett Linda där inne :)

Och ni som inte redan är medlemmar på Resesajten…bli det…för att resa är ju absolut Glamour! :)
Oskar
Sajtvärd
http://resor.ifokus.se/

Jag är medlem i färre än vad jag är aktiv i… sen är jag inne på ännu fler sajter o läser nästan alla faktiskt. Man lär sig massor om olika saker har jag märkt, ja i ämnen som jag kanske inte annars skulle söka information om på nätet o läsa om. *ler*
Foto, Glamour, Hundar, Musik, Resor och Ridsport :)
/ Sara & Casper
Djurfoto, Foto, Gerbiler, Glaumor, Hästfoto, Kanin, Katter och Ridsport. ^^
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kanske ska uppdatera min lista lite :)
Glamour-medarbetare
Iller.ifokus
Djurfoto.ifokus
Ridsport.ifokus
Och så kommer jag komma in på Hästfoto.ifokus snart :)

Kanin är "the one and only" för mig :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Djurfoto - Inte så aktiv, men är inne och läser mycket där och det samma gäller Foto.
Glamour - hittade jag först för några dagar sedan
Hamster - Mest inne och läser just nu då jag inte har någon hamster för stunden.
Marsvin - Trogen medlem, inne flera gånger dagligen. Tyvärr är det lite segt där och det är samma personer som skriver hela tiden så det komemr inte så mycket nya trådar. Fast nu de senaste veckorna har det trillat in lite folk, och det är ju bra.
Musik - Väldigt sällan inne där… Men jag gillar musik så den får nog ligga i mina favoriter ändå ;P
Ridsport - Jag läser nog mer än jag skriver därinne, men något inlägg om dagen blir det ju.
Sen brukar jag även vara inne på iller ofta och kolla, är så facinerad av de djuren ^^
Hanna
perser,film,glamour därav jag tkr perser är bäst då alla svarar och är snälla,sen glamour och sist film då inte många är aktiva och ingen uppdaterar sidan ! "dreamgirls" artikeln har varit där hur länge som helst !
glamour,kanin,hamster
inne på; Glamour, ridsport, musik, hästfoto, katter (inte så mkt längre, förlorat mina katter … :'( ) och ibland shetlandsponny :)
Djurfoto Hästfoto och Ridsport. Att jag kom hit var bara av en nyfikenhet ;)
Marsvin, glamour, goda nyheter, kolhydrater, övernaturligt
Helena
Är medlem på Bildredigering , Foto , Glamour , Hästfoto , pyssel(typ oaktiv) och ridsport.
är nästan bara på hundar, men har börjat kika in lite på andra sidor, som typ denna o relationer :)
jag har Bildredigering, Djurfoto, Glamour, Goda nyheter, Hundar, Insidan, Kanin, Katter, Kolhydrater, Marsvin, Mus, Musik, Relationer och Övernaturligt som favoriter ^^

Är bara medlem på kanin, med vistas också på Politik, Kanin, Glamour, Relationer.

Bildredigering - inte spec. aktiv
Djurfoto
Foto
Glamour
Hundar - inte spec. aktiv
Hästfoto
Kanin
Ridsport
Råttor