Ditt favoritsmink?
Hejsan!
Jag behöver fylla på necessären och behöver tips på lite nya produkter. Det jag söker främst är en BB-cream och concealer men tipsa gärna om allt ert favoritsmink.
(Har ganska ljus hy så har haft svårt att hitta BB-cream's förut, så vore jättebra om ni har tips för det).
HUGS! 🙂
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
bareMinerals gillar jag, liksom LilyLolo.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#1 Tack så mycket, tyvärr är jag inte mycket för mineralsmink men vart kan man köpa Lilylolo? 🙂
Finns på Apoteksgruppen, också mineralsmink iofs…
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#3 Jo, men tack! 😃
Då måste jag tipsa om Max factors CC-cream. Den är lite tjockare i konsistensen och för mig som är ljus så passar den jättebra (brukar alltid bli orange av andra CC eller BB-creams). Så köp den!! :D
#5 Tack så mycket, ska genast kolla upp den! 🙂
Make up stores Cover all mix är den absolut bästa concealern i mina ögon. Tycker man att den är lite hård/torr i konsistensen är det lätt att ta lite av sin vanliga hudkräm och blanda ut den med.
Så länge man inte petar fingrarna i den så håller den lätt 2 år, så den är absolut värd sina 285:-
#8 Okej, har funderat på att skaffa den men har hört att den ska vara lite torr. Har du testat Kicks eller Viva La Diva's "3 in 1" concealers so är likadana som den från MUS?
Vilka favoritmascaror och läppprodukter har ni? :>
#9, Jag upplever den inte som torr, och jag har ändå ganska torr hud. 🙂 Har inte testat kicks eller viva la divas eftersom man brukar få vad man betalar för, så att säga.
Jag använder en bb-cream från Maybelline som heter "Dream Pure BB", det finns även en som heter Dream Fresh, dock vet jag inte vad det är för skillnad? ^^ För att vara en bb-cream tycker jag att den täcker relativt bra, har iallafall aldrig använt en bb eller cc cream som täcker lika bra som denna, men den känns fortfarande lätt på huden. It doesn't break me out either! :)
Garnier roll on concealer…:) DEN ÄGER! ;)<33