Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 751 ggr
Matilda_91
0

klädproblem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag ska på klassfest ikväll och har ett litet klädproblem. Jag hade tänkt ha en svart tubklänning som sitter pösigt förutom över höfterna och rumpan där den blir tajt. Den är vääldigt kort och räcker mig en bit under rumpan. För att klä ner det hela tänkte jag ha en ljusgrå kofta över, platta ballerinaskor till och inte speciellt mycket smink. Nu är frågan, är klänningen för kort?

[Zoie]
0

Tror det blir bra  :) Väldigt fin klänning :D

Matilda_91
0

hm, jo men kanske kommer jag känne mig för uppklädd på något sätt :P Att det kommer se föör festigt ut på något sätt :)

[Zoie]
0

Ta nån annan klänning tunika ?

Milka
0

Klart du ska vara lite glamourös och sätta på dig fint när det ändå är fest :)

Katter3
0

Ta den, den är jättefin! :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

ElinSvensson
0

det var jätte fint :D Om du tkr det var kort ta legging eller nått ? :P

Anna
0

Den var väldigt snygg! Tycker inte den var för kort. Men som #6 säger, ta leggings eller något ifall du tycker det? ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ciss
0

Som jag skrev på KIF: Du är supersnygg i den & jag tycker inte att den är för kort. Tycker inte heller att det är för uppklätt, och med koftan på så ser det ju lite mer vardags ut. Superfint!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Matilda_91
0

hihi tack allesammans :) Men legginsd under blev det inte alls bra, kroppsstrumpa lixom. Så jag körde utan och det funkade, haha

Heda
0

Jätte snyggt, du vart har du köpt koftan?är ute efter något liknande,den var riktigt najs=)

MissMagic
0

den var kanske lite kort, men du ska ju på fest… och om du tkr att den är för kort kan du ju bara ta svarta eller gråa leggins till. ;) det blir säkert skitsnyggt!

Anna
0

Tänkte också fråga var du köpt koftan? =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Matilda_91
0

Koftan är från H&M och kostade ca 200 kr :) Jag älskar den!