Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 571 ggr
bellisan
0

snabbare brun

Någon som har några tips på att bli snabbare brun på sommaren? Av solen INTE typ brun utan sol

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

• Paul Walker
Xristina
0

Använd solskydd. Då blir du brun, i stället för röd.

bellisan
0

#1 vet du nåt bra solskydd?

• Paul Walker
[erikam]
0

Olivolja och pressad citron som man blandar ihop, världens grej 🙂

bellisan
0

#3 funkar det bra? :)

• Paul Walker
[erikam]
0

#4 Funkar superbra och olivolja är ju bra för huden. Man måste vara försiktig dock. Man får passa sig för att bränna sig, jag brukar smörja in mig med den där blandningen när man redan fått lite färg, då tar den som bäst 🙂

bellisan
0

#5 funkar det med solarium oxå? :) Ska man ta halva halva eller?

• Paul Walker
leemland
0

Morötter ska vara bra för att bli brun har jag hört, men de är kanske bara när du solar på sommaren :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

bellisan
0

#7 då ska jag äta massa morötter när sommaren är här :)

• Paul Walker
[erikam]
0

#6 Eftersom man typ blir friterad så skulle jag nog inte använda det i solarium, jag solar aldrig solarium så jag vet inte. Smörj inte på för mycket av det när du solar eftersom man otroligt lätt bränner sig och speciellt med fukt av den typen på huden. 

Jag vet inte exakt mått, jag häller i olivolja i en 50cl petflaska och pressar i en halv citron :)

leemland
0

#8 Haha ja gör du de :P Hoppas bara de funkar :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

OneSound
0

Har läst lite om tillskottet betakaroten. Tydligen ska det göra att man blir brunare.

Det finns även i morötter :)

Aut viam inveniam aut faciam