Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 983 ggr
Flisa
0

inte glamouröst men coolt ändå..?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ska ha nya dreads nu igen :) har för tillfället bara svartfärgat, lockigt hår.. usch. inte van.. mina svartbruna dreadlocks är av nu.

på bilden: mina nya. ska även ha lite plast och varningstejp i. hur tror ni det blir? :)

Murre_Uddiz
0

Ooh, har du svartfärgat hår nu? :P Hänger inte med als xP

Det blir nog ballt och udda :D *AIK AIK AIK* hihi

Linda
0

Huvaligen….Betalat man för sådant?

;)

Stravaganza
0

Vad menar du?

JimJ
0

Det kommer bli så coolt och anorlunda Flisa. :-)

SofiaBlomberg
0

HUr ser det ut ?

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

paronskrutten
0

Oh, dom var ju snygga ju..men nu blev jag nyfiken på hur ditt hår ser ut

Helena

thilda-
0

#1 haha på min bikini har jag "AIK varning" Svart bh och gula hotpants till :P

HannaM
0
CBA
0

Det finns inte risk för att det enfärgat gula kommer kunna se smutsigt ut med tiden ?

Jag vet att man tvättar håret med dreads oxå…men kan de bli riktigt rena är  min fråga?

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Abstinens
0

#9, jag vet inte hur det är med garn, men när jag hade mina dreads (naturliga) så blev det absolut rent - finns speciella dreadshampoon men vanliga fungerar precis lika bra . Men som sagt, inte säker på hur det fungerar med garn..

ciss
0

AIK! ;) <3

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

HannaM
0

#10.. blir hårbotten ren också? hur får man dom torra? jag får mina om en vecka och måste ju bara undra=)

CBA
0

#10 Det var just där mina funderingar låg kring hur garnet blir lika rent som riktigt hår…nåja, tufft för den som vågar :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Murre_Uddiz
0

Har det blivit nåt? :)

Flisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaha såhär ser det ut ;) har som sagt plast och tejp i också.

som svar till alla: dom är av syntet (INTE garn, det finns dreads i garn också men jag tycker syntet är snyggare) och när man tvättar dom.. tja det blir kanske inte riktigt helt rent hehe.. när jag tar ut mina (efter ca 2 månader, jag vill aldrig ha dom i längre) är håret smutsigt, och fett. men hårbotten blir ren iaf. för mina förra dreads (svartbruna) betalade jag 1600 spänn med isättning. nu blev det 1100 eftersom jag beställde dom av en annan denna gången.
kan tillägga att minst 30 pers har skrikit "AIK" efter mig ;)

E_hjo
0

Oooh, häftigt!!  :D

Anna
0

Grymt =D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Murre_Uddiz
0

#15 snyggt :D haha ser tungt ut xD
Hihi men du e väl AIKare så ? XD

Believer
0

jag får väl vara den ända som går emot då, och säga att jag tycker inte om dreads. tycker rent ut sagt att det är fult =/ sorry #15, men det är bara så jag tycker =P

paronskrutten
0

Du behöver inte säga det då?

Bara du trivs i det, Flisa är det bra:)

Helena

HannaM
0

vad fint det blev=) jag ska få mina fixade på fredag.. hoppas det blir snyggt det med..

Flisa
0

tack alla :D
18# tungt jaa! :P haha jag hatar allt som har med fotboll att göra ;)

19# ååh då vart du tvungen att säga det va.. aja skitsamma.
21# tror jag säkert det kommer bli :)

HannaM
0

#22 aa hoppas jag på med.. hihi ska ju ha dom i håret när jag gifter mig sen också så då får det ta mig sjutton vara snyggt=p

Flisa
0

ååh grattis i förskott eller vad man säger ;) har du frågor så fråga på!

HannaM
0

#24.. jag undrar ju allt=p… haha har inte bestämt mig om hon ska dreadda(?) mitt eget hår när hon sätter fast eller fläta in, vad har du gjort? ser det bra ut?? och går det att få dom torra om man typ har badat? alltså riktigt torra eller går man runt och är fuktig i ett dygn?? tack förresten=)

Believer
0

#20, #22. jag måste ju oxå få uttrycka mig =P

Thorsson
0

jag håller väl med Believer Lite med, både snyggt och ful Alla har rätt att säga sin mening om den andra så vill höra den eller inte.
Flisa: Du sa ju jälv att du ville höra vad vi tyckte .. Du har fått många komplimanger, men det är inte det livet är uppbyggt på utan det är uppbyggt på allt. Ta till dig alla komplinmanger, istället för att ifråga sätta vf hon var tvugnen att säga det..

Linda
0

OOOps..jag gillar inte heller dredds….Huvaligen

Jaag
0

Min komentar kanske kommer lite sent, men men….

Jag tycker att dreads är det coolaste som finns!! Och du passar jättebra i det!!

Mvh Tove

Flisa
0

29# visst är det ;) tack.

Murre_Uddiz
0

Vad står det på t-shirten ? x_O ^^