"Smal" bh i större kupa
Vad köper man bh:ar med mindre mått men "stora" kupor (har 65F)? Har hittills köpt på Change, men vill gärna ha större utbud. Hittar hemsidor där det kostar runt 500 kr och vill helst inte ens beställa då bh:n var jätteliten sist jag beställde på internet… 🤔
Jag bor i Danmark, så små svenska butiker är inte något jag är intresserad av tyvärr. Men kom gärna med förslag på lite allt möjligt ändå, jag är i Malmö ibland. :)
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
#1 Har redan kollat där, men vill som sagt helst inte köpa online. :/
Om du inte vill köpa online och inte i småbutiker i Sverige så finns det inga fler alternativ. De stora kedjorna har inte den storleken.
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
#3 Jo, det finns ju Change, Twilfit, osv. Var inne på Change idag och hittade en på rean! De har tydligen större utbud här i Danmark. 🙂 Sen kan det ju finnas mindre butiker i Malmö som folk vill tipsa om och dit åker jag ofta.
65F vet jag tyvärr inte, men upp till 70D finns förvånansvärt nog hos Cubus. Är positivt överraskad av deras underkläder, köper nästan bara därifrån nu.
#5 Skönt att de har börjat med fler storlekar! :) Tyvärr är 70 för stort för mig i omkrets dock :/
change är ju danskt, men dom har ofta mycket olika modeller och där du nog hittar mest utbud i butik.