vinterjacka!
hej!
NU är de ju dags för vinterjacka köp=dyr månad!
vad skall eller har ni köpt för jacka?
Jag har köpt svea jackan, tycker den är snygg och älskar pälsen sedan är den väldigt varm också!
Har samma jacka som förra året. en vit som går ned till mitten av låren.
Köper inte ny varje år.
nej inte jag heller. men jag kostar gärna på mig en som man kan använda fler vintrar.
Har också samma som förra året! Min älskade svarta duffel jacka 🙂
Jag sparade och slet ihop till en Canada goose jacka som jag köpte förra året så jag har inga planer på att köpa en ny🙂
Köper heller inte ny varje år, har istället en del olika att byta mellan 🙂
Men köpte ändå en ny, som jag postade i ett annat inlägg för någon dag sen. En mörkblå jacka från Bondelid!
Skulle oxå behöva köpa en ny då min nuvarande är alldeles för stor men kommer nog slita på den tills jag hittat något jag vill ha till ett pris som jag känner att jag vill ge för en jacka.

Har tre som jag ska försöka klara mig med i år men jag är sugen på en ny…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Köpte mig en mörkblå parkas från Etirel härom sistens, är mycket nöjd med den, dock lite för varm för att användas nu! Den funkar bra när det inte är så kallt, ner till tio minus ungefär. Blir det kallare än så åker min Peak-jacka fram, den är sanslöst varm!
/Christina
#9 vad är det för peak-jacka du har?
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
- Paul Walker
Edit; Redan skrivit ett inlägg här.
Postade i fel tråd så tog bort min text/bild igen.
#0 Vad är det för svea jacka? Kan du länka sidan du köpte den på?
Jag har väl ca 7 vinter/höstjackor som jag varierar mellan. Några är varmare än andra, så jag använder dem beroende på vädret. 😛 Har köpt mina på lite olika ställen… Nelly.com, Bikbok, sportaffärer, osv.
H&M brukar ha många fina jackor, men vet inte hur varma de är. I så fall är nog sportaffärer bättre. :)