killparfym !
johan fyller snart år, och jag tänkte ta tillfället i akt att ge honom något som luktar gott.
dock får det inte vara en parfym man sprutar på, då han är dö-allergisk mot parfymmolnet som blir av sprutet.
men att dutta på lite fint, ska tydligen inte vara några problem…
har ni några tips på duttiga herrparfymer ? :)

Gå in och titta vad mannen i 30 plus ålder använder i artikeln om manlig glamor:)
-Han luktar sååååå gott sååå gott:)
Hehe, jag har Gant Adventure, luktar inte jättemycket men väldigt gott :) Dock är det sprutvarianten…
Herr-parfymer kanske finns som body-lotion med? jag är inte alergisk, men får hvudvärk av för stark/skarp doft och tycker bättre om det alternativet därför, nästan alla parfymer finns ju som lotion med på tjej avdelningen så det brukar inte vara något problem för mig…
Kan inte tipsa på några herrparfymer då jag är skitdålig på det…

Min kille har en David Beckham parfym, smarrigt ;)

Hugo Boss luktar såå gott.. min sambo har den, mums :D
Har sett att det finns hudkrämer och tvål i märket PUMA.. lukar mycket gott :) Till herrar.
Åh! Då har jag tre tips.
- Burberry Brit
- Davidoff Silver Shadow
- Black XS
Helt uuuunderbara parfymer. ;)

Min pojkvän har Chanel och doftar ljuuuvligt…
**korus ska de va
**
lacost 100poängare

Min son använder olika men Van Gils between the sheets är nog hans favorit. Jag tycker att det luktar jättegott när han har fixat till sig och dragit iväg med sina kompisar. Men jag köper inte samma till hans pappa, för då förväxlar de bara sina flaskor ;)
Jaa, Van Gils är helt underbar.. man kan inte annat än stå å sniffa när pojkvännen gått till jobbet;)
#9: Håller med. Lacost är den godaste som finns :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Köp Jean Paul! Enda jag använder ;D

Van Gills är underbar…Farenhait (stavning) är hemsk…om den nu fortfarande säljs.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Min pojkvän använder typ bara Armani…den luktar ju gott…

Jean Paul Gaultier på en karl o jag är såld *ler*

Vissa herrparfymer luktar illa, andra inte.
HAr en Hugo Boss… Vet ej fasen vad den heter emr.
Van Gils Between Sheets. Doftar underbart, vet att jag är sent ute men ett bra tipps =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Vad ni vet mycket om killparfymer. ;)
alla killparfymer luktar as gott :) Vet inte varför, samma med doms shampoo och deo^^ i love killparfymmmm X)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Pojkvännen använder Armani Mania. Doftar sååå gott så jag blir helt galen varje gång han är i närheten :D

David Beckham (: