Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: mode
Läst 1471 ggr
Tokyo
0

Dr Denim jeans i Karlstad?

Ni som bor i Karlstad, vilka butiker säljer Dr Denim jeans? Har i princip inga jeans och just Dr Denim verkar sitta fint, precis som jag vill ha dom! :)

Har för mig att det finns på Carlings och någon affär som heter typ Local Act i mitt-i-city-gallerian, men är inte helt 100.

[etsan]
0

Dr denim finns på carlings, alla mina dr denims jeans är därifrån :)

[Fruktiz]
0

Precis, Carlings i Mitt i City-gallerian har Dr. Denim jeans! Om Local Act (också MiC) har det vet jag inte, har aldrig varit inne där 🙂

Tokyo
0

#1 Härligt! :)

Då blir det att kolla där såfort jag åker dit då, tack! :)

whysoserious
0

Har hört sjuuukt bra om Dr. Denim. Har velat ha det sen typ 2 år tillbaks och i höstas köpte jag ett par. Efter typ 2 tvättar var de asfula och sömmarna släppte. Samma sak hände för min kompis, dock fick hon byta jeansen men hennes nya blev likadana. vet även andra som fått detta problem…. Antingen suger märket eller så är det vi som suger på att tvätta haha, just so u know! :)

Tokyo
0

#4 Jo, dom varnade i affären när jag köpte dom att jag inte skulle tvätta över (vad det nu var, har skrivit upp det 😃), och att de inte skulle tvättas med andra kläder i början då de kan färga av sig.

Lite kasst men snygga är dom! :)

[etsan]
0

ingen av Mina dr demin har aldrig hänt något med i tvättar så det är nog lite olika (visserligen är de svarta)🙂