någon?

Du passar jättebra i båda delarna. Men jag skulle nog valt brunett.. : )

Brunett tycker jag! : D
Tycker att brunett är finast. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Brunett tycker ja..Men kommer du från värnamo amanda_91 ? tror ja lekte med dej när ja var liten..Om du bodde på myragatan elr ngt

tkr brunett ! =)
Brunett :)

ok tack alla hehe. För se hur ja gör. Ja ja bor på myragatna:P skumt kan inte placera dig! vem är du??

Brunett absolut 
Brunett!!! Jättefint!

Brunett var finast :)

Det var svårt att välja för du var väldigt fin i båda färgerna men jag tycker att du är fin som brunet :) Vad har du för färg idag?

idag så har ja en urblek fesen ljusbrun färg, har blekts av solen. Men jag fundera på att läggga i lite blonda slingor å kanske några mörka,så det blir mer "blandat" kan kan verkligen inte bestämma mej om jag ska vara brunett elr blondin för ja trivs i båda men ja har haft brunt nu ett tag å ja älskar att byta hårfärger å testa nytt tror ni det skulle vara fint?

jaha!!! nu vet ja vem du är!:P det är ju du som har den där söta hunden.hehe. Nu när du säger det har vi nog lekt ja nån gång. sött kort föresten.
Brunett var mkt finare tycker jag! :)
Brunett!!
Ganska övervägande brunett-svar :) Trodde att det skulle vara lite mer blandade svar faktisk, där ser man ;)

blev med lite förvånad. men nu har jag beställt tid ialle fall. Ska nog lägga i bloda slingor å några bruna, man måste ju variera sig lite:P
Lite efter är ja, (såklart som vanligt) men jag tycker också att du ska va brunett! :)
Ja, du ser äldre ut som brunett tycker jag.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
hej, jag föredrar brunett, men du ska välja vad du själv tycker X)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Brunett =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hur blev resultatet då? Visa för oss, nyfikna :)

ja hur blev det, har ingen bild på denna datorn, men ja ska fixa det nån dag fram över. så snart ska ni få se:Phehe.
Har du färgat? visa XD

jag tkr att den hårfärgen som du har på kortet var väldigt fint! så jag säger nog brunett! :D