Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 484 ggr
amanda_91
0

någon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja kan inte bestämma mig, ska ja vara blondin eller brunnet?hjälp mej någon….livet är svårtXD

amanda_91
0

…..

wewwa
0

Du passar jättebra i båda delarna. Men jag skulle nog valt brunett.. : )

E_hjo
0

Brunett tycker jag!   : D

Katter3
0

Tycker att brunett är finast. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

halludu
0

Brunett tycker ja..Men kommer du från värnamo amanda_91 ? tror ja lekte med dej när ja var liten..Om du bodde på myragatan elr ngt

__iE
0

tkr brunett ! =)

thilda-
0

Brunett :)

amanda_91
0

ok tack alla hehe. För se hur ja gör. Ja ja bor på myragatna:P skumt kan inte placera dig! vem är du??

The_Rat
0

Brunett absolut Kyss

Anna77
0

Brunett!!! Jättefint!

Sandra-
0

Brunett var finast :)

Nettan_L
0

Det var svårt att välja för du var väldigt fin i båda färgerna men jag tycker att du är fin som brunet :) Vad har du för färg idag?

amanda_91
0

idag så har ja en urblek fesen ljusbrun färg, har blekts av solen. Men jag fundera på att läggga i lite blonda slingor å kanske några mörka,så det blir mer "blandat" kan kan verkligen inte bestämma mej om jag ska vara brunett elr blondin för ja trivs i båda men ja har haft brunt nu ett tag å ja älskar att byta hårfärger å testa nytt tror ni det skulle vara fint?

halludu
0

#8 jo jag heter Elin bodde på trollsländevägen innan, och så där..:Pja har även två bröder å har hund..Vågar inte skriva ut mitt efternamn eftersom d ä väldigt ovanligt:P
På Bilden; Jag:D:PxD

amanda_91
0

jaha!!! nu vet ja vem du är!:P det är ju du som har den där söta hunden.hehe. Nu när du säger det har vi nog lekt ja nån gång. sött kort föresten.

Sillen
0

Brunett var mkt finare tycker jag! :)

halludu
0

#15 hehe, ja lite söt kanske hon är:Phunden mena ja:Phehe kortet på mej ä väl lite sådär:P
På Bilden; hunden

Rickard007
0

Brunett!!

Sillen
0

Ganska övervägande brunett-svar :) Trodde att det skulle vara lite mer blandade svar faktisk, där ser man ;)

amanda_91
0

blev med lite förvånad. men nu har jag beställt tid ialle fall. Ska nog lägga i bloda slingor å några bruna, man måste ju variera sig lite:P

Gyllan
0

Lite efter är ja, (såklart som vanligt) men jag tycker också att du ska va brunett! :)

MarHai
0

Ja, du ser äldre ut som brunett tycker jag.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

fredrikaa
0

hej, jag föredrar brunett, men du ska välja vad du själv tycker X)

Hunden är din bästa vän

ristrom.blogg.se

Anna
0

Brunett =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

The_Rat
0

Hur blev resultatet då? Visa för oss, nyfikna :)

amanda_91
0

ja hur blev det, har ingen bild på denna datorn, men ja ska fixa det nån dag fram över. så snart ska ni få se:Phehe.

[Julliz93]
0

Har du färgat? visa XD

MissMagic
0

jag tkr att den hårfärgen som du har på kortet var väldigt fint! så jag säger nog brunett! :D