Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 903 ggr
[lenniiis]
1

Inte äkta päls

Är det någon som vet vart jag kan hitta typ en sådan här mössa i fejkpäls? --> LÄNK någonstans? Tycker den är jättefin men är totalt emot äkta päls.

Hanna
2

Finns det inte sådana typ lite överallt?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[lenniiis]
0

Jag har googlat i snart en timma och hittar ingenting? Inte i vitt i alla fall. Mest i beiget/brunt.

[lenniiis]
0

Håller just på på att leta på ebay, men hur vet man om det är äkta päls eller inte? :/

[rumelle]
0

Har du sökt på "white faux fur hat"? Det borde kunna ge resultat.

[lenniiis]
0

Så "faux" betyder att det inte är äkta? För det står liksom "faux fox hat" och då tror jag ju att det är… rävpäls. Haha! Men ska definitivt söka på det! Har jus ett massor där det står "faux" :) Tack för hjälpen!

[lenniiis]
0

Hittade denna men den har inte sådana där tofsar som den med äkta päls har. Men det kanske man kan sy fast? Den med äkta päls är verkligen jättejättejätetfin tycker jag… Men djuren behandlas ju så illa :(

[rumelle]
0

Yep, faux betyder att det är fuskpäls. Och ja, du borde ju kunna sy fast såna tofsar själv. Det går säkert att få tag på vit fuskpäls i någon tygbutik. :)

[lenniiis]
0

Okej, vad bra! :D Tack så mycket! Hmm… Ett litet smakråd kan behövas - http://i.ebayimg.com/t/Faux-Fox-Fur-Winter-Mongolian-Mountain-Hat-Women-Trapper-Russian-Cossack-EARS-/00/s/MTIwMFg5NjA=/z/dBUAAOxyRNJSkjUA/$_57.JPG?rt=nc - var denna fin?? Eller ska jag hålla mig till den klassiska formen?

Praefatio
1

#8 Den var kanonfin! :D

[lenniiis]
0

Åh, vad bra :D Tack så mycket!

leemland
0

Ville bara säga att räv heter FOX på engelska bara:P Till en annan gång ;P 

Bara en fråga: Om man är emot päls, är man inte emot all sorts päls då? Äkta som fejk? (bara en fundering)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Hanna
0

#11 Det sa de väl? :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

leemland
0

#12 Vad menar du ? :P Förstår inte vilket du syftar på :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[lenniiis]
0

#11 Vadå till en annan gång? :o Vad menar du nu…? Faux fox fur - det är väl fuskpäls? Och jag är inte emot själva pälsen, jag är emot hur djuren behandlas. Vid fuskpäls har ju inget djur kommit till skada!

leemland
0

#14 Jag missade fox i Faux fox fur. Bry dig inte om den meningen jag skrev där :P 

Okej.

/ J 

[lenniiis]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en mer perfekt mössa!! Fick i julklapp av min kille.