Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 849 ggr
bellisan
0

Vilket läppstift?

Guld eller silver glitterögonskugga, svart klänning och svarta klackar, men vilken färg på läppstiftet? Vilket tycker ni hade passat?

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

• Paul Walker
[erikam]
1

Rött är fint för lite mer glammig look. Jag hade dock kört lite cerat eller ett väldigt naturellt läppstift, med risk att det blir för mycket. Men less is more tycker vissa, alla är vi olika :)

bellisan
0

#1 Något tips på nåt läppstift du tycker är fint och bra? :)

"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."

• Paul Walker
[erikam]
0

Viva la diva har måånga olika färger och är billiga, 79 kr tror jag de ligger på. Det beror ju såklart på hur "kräsen" man är med sitt smink men dessa sitter bra trots det ganska låga priset. De är inte så torra och smuliga som dyrare kan vara, exempelvis Make up Store har bland de sämsta läppstiften av alla märken tycker jag. Jag har ett stift som heter pink panter från Viva la diva, det är lite ljusare rosa med lite skimmer i. Det brukar jag ha till sotiga och glittriga ögon, blir fint tycker jag 🙂

JMax
0

Till de färgerna kan du ha i stort sett vilken färg på läppstiftet som helst. Vad har du själv för färger? Vill du framhäva eller dölja något?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[rumelle]
0

Välj om du vill satsa på ögonen eller läpparna. Att ha mycket på båda ger inget bra intryck. Kanske bara ett läppglans räcker om du ska ha glittrig ögonskugga.

Charlott_
0

Silvrigt går bättre ihop med röda läppar tycker jag. Guld och rött skär sig. Så kör på silvrig ögonskugga och röda läppar ;)