Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 608 ggr
Karkkainen
0

Nervös :O

Jag ska klippa mig idag … :/
Usch vad jag är nervös, jag har inte direkt ett bra förflutet
med frissörer. Visserligen är Jenny (hon ska klippa mig idag) jätteduktig och jag har skrivit ner hur jag vill ha det och hur jag ska förklara (hade ignet att göra igår kväll >_<) så det borde gå bra?
Men jag är ändå jätte nervös :P
Kan ingen lugna ner mig lite? (A) Skulle va jätte snällt!

Puss och kram skumbanan /Cattis.

The_Rat
0

Ta det lugnt, det kommer gå bra ;) Jag ska snart också klippa mig, om några dar!

Visa sen frisyren på fotot! =)

Karkkainen
0

Har klippt mej nu. Blev väll hyvsat nöjd :P
Vill inte ta kort, ser så illa ut i kamera/webcam.

sofie
0

Jag går oftast ifrån frisören och är alltid missnöjd med något. Men sen vänjer man sig och upptäcker att det är riktigt snyggt iallafall. Och jag utbildade mig till frisör. Men det är bara en som jag verkligen gillade. Hon gjorde mitt hår perfekt. Men hon pluggar till frisörlärare nu :(

Karkkainen
0

#3 För mig är det också ofta så. Men nu hatar jag det bara mer och mer för varje gång jag ser det. :'(
Är fan helt förtvivlad, det högst upp (det som var blont förrut också men med en utväxt) är typ vitt/grått/rosa ful äckel blont nu och det under som jag ville ha mörblont färgade hon brunt. Och luggen är jättekort, jag ville ha den lång :(
Det är fan helt sjukt. Hatar henne!! :'(

Snabster
0

Jag har aldrig gått ut från frisören med en glad min. Det har alltid varit en pottfrilla eller liknande. Detta var då runt 5-9 års åldern.: Sedan dess har jag inte vågat mig dit

Stravaganza
0

Jag klippte mig för några veckor sen, jag var skitnervös efterso jag VET att mitt hår är skitfult och så, men det gick galant.

Rickard007
0

Haha orka oroa ´sig. Jag är alltid nöjd :)

Karkkainen
0

#7 Det ska du vara glad för >_<
Är aldrig nöjd ..

Murre_Uddiz
0

haha ^^ Vad bra att det blev bra då =)