Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 567 ggr
Djuralex
0

Tips på bästa krämen?

Hej! Idag så använde jag en kräm som jag inte har använt på hur länge som helst. Iaf så fick jag utslag över hela ansiktet och EFTER det så insåg jag att den hade blivit för gammal. Så nu till min fråga, har ni någon tips på krämer. Både ansiktskräm och ögonkräm. Tack för svar! //D

sarah99
0

Lumene har bra dag och nattkrämer som jag använder och dem återfuktar utan att ge finnar på mig i alla fallSkämtar. Hatar verkligen att ha finnar och tycker keep your cool breakout calming mask från  formula 10.0.6 funkar perfekt och tycker  den även lindrar "svidandet" av finnarna Glad .

Nosen
0

Jag använder neutrogena pink grapefruit. Den är oil-free och känns friskt :)

chemicalwarfare
0

Vitamin E på Bodyshop har dag och nattkräm, jättebra enligt mig. Lugnar mitt ansikte som har lätt att bli ömt och torrt men ger mig inte fet hy. De andra vitamin E produkterna verkar också bra:)

Med vänliga hälsningar My!

Kolla gärna in min instagram mysvensk där ni kan följa mig och min hund!

Trin
0

Kallpressad kokosolja , kan användas till hela kroppen. Den är billig och innehåller inga parabener och andra kemiska gifter/ingredienser. De finns så många fördelar med kokosolja hade kunnat skriva en hel bok.

Kokosoljan har iaf hjälpt mig att få styr på min hy. Den kan även använas till torra hårtoppar eller varför inte hela håret. De känns bra och använda något som faktiskt är bra för huden och hjälper den och inte på sikt kan skada den. Sen tar den ju så liten plats , kokosoljan är allt jag behöver har inte en massa tuber till olika saker. Så på sätt sparar man ju också utrymme :)

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

citytjejen
0

Decleors hudvårdsprodukter, jag älskar dem! Finns flera olika "serier" beroende på ens hudtyp. Bästa jag använt!

/Christina