Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 3982 ggr
Beatrice_Love_Kaniner
0

hårfärg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Funderar på att färga tillbaka till "brunt" men jag är så rädd för att bli missnöjd och vilja ha blond igen men det kostar så och tar sådan tid att färga tillbaks till blont. Kan någon vara snäll och typ redigera den här bilden och göra så att jag får brunt hår, tänkte mig lite chokladbrunt men jag är öppen för förslag. Vet inte om bilden är bra, säg annars till.

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

Beatrice_Love_Kaniner
0

Bättre bild att redigera kanske?

Emshify
0

Du kanske får fler svar på Bildredigering iFokus. :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

#2 tack!

[rumelle]
0

Gjorde en snabb bild som kanske kan ge ett hum om hur du skulle se ut i mörkare hår. Tror att du skulle passa riktigt bra i det. :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

åh tack! Gillar hur du gjorde det lite rödbrunt ;) Fler förslag?

JMax
0

Jättefint förslag! Finns det inte någon sajt där man kan ladda upp sin bild och testa olika färger och frisyrer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Beatrice_Love_Kaniner
0

bildredigering iFokus finns men jag får mer förslag på program jag ska ladda ner för att göra det själv än att andra gör det åt mig :P

Charlott_
0

Eftersom du har lite mörka ögonbryn så tycker jag att du ska ha lite mörkare än bilden på #4, de skulle passa dig super snyggt! ;)

JMax
0

#7 Det är nog något sådant program jag tänker på

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

lisa979
0

Hej jag är en tjej som inte brukar våga ha min egen stil. Och skulle aldrig tänka mig att färga håret rosa eller nått sånt. Så en dag färga jag blonda slingor på mitt bruna hår,och det vart snyggt. Men sen tröttna jag och ville ha röda slingor, men de blev rosa. Skit snyggt

Nosen
0

Prova att tona håret först så tvättas ju färgen  ur efter ett tag. Så kan du färga sedan om du blev nöjd med brunt :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

#10 bild?

#11 tona gör man för att det ska bli ljusare, det blir ju inte mörkt för att jag tvättar ut det. Jag använder inte shampoo från ica utan jag köper bra shamopp från frisökralonger. Om färgen tvättas ut ur en tvätt så är det extremt dåligt.

rebeckanystrom-
0

#12,

man kan tona håret mörkt me, finns många olika färger man kan tona håret till. Bara det att den kommer efter ett x antal tvättar tvättas ut, oavsett vad för schampo du har.

Charlott_
0

#12 Man kan inte ljusa tona ett hår.. Då är de bleking som gäller å inte toning..

Charlott_
0

#12 Man kan inte ljusa tona ett hår.. Då är de bleking som gäller å inte toning..

Nosen
2

Färgning sitter permanent tills håret växt ut igen

Toning så tvättas färgen ur efter ett antal tvättar

Därav kan man prova att tona om man inte har bestämt sig riktigt vilken färg man vill ha menade jag :)

Inaarah
0

Jag skulle också föreslå en toning. :) Den sitter ju i ett antal tvättar, och det är ju betydligt bättre att den så småningom tvättas ur om du inte gillar den. Trivs du i det är det ju bara att färga!

Beatrice_Love_Kaniner
0

Någon som skulle kunna se om dem kunde redigera min bild så jag får en sån här hårfärg? Skulle jag passa i det?

Charlott_
0

#18 Jag säger nej till den…

rebeckanystrom-
0

vi ger dig massa tips och info som du inte ens svarar på? tror alla tappar lusten att hjälpa när du skiter i att svara. 

Jag tycker faktiskt att du ska behålla den färgen du har, tycker du passar bra i den.

Beatrice_Love_Kaniner
0

#19 Varför?

#20 Nej, det ända jag söker är bilder på hur mitt hår kan se ut i olika färger då jag vill se hur det ser ut innan jag färgar.

Charlott_
0

#21 Ja du frågar ju efter våra tips och råd så här får du min åsikt angående isblond. Du ser helt enkelt att du inte skulle passa i de, de skulle bara sett dumt ut på dig enligt mig. Alla som har mörka ögonbryn passar inte i isblont hår. Jag tycker du ska gå till mörkt :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

#22 men så du tycker inte hon på bilden är fin i isblont? Hon har ju mörka ögonbryn, om jag gör mina lite ljusare då?

Charlott_
6

#23 Men du är inte hon!

Djurälskaren87
0

tror det är otroligt jobb med isblont med utväxt osv.

tycker du skall slinga håret lite ljusare isåfall

Charlott_
0

Även om du vill bli isblond så kommer de ta månader att komma dit..

arandeira
0

Ditt hår lär ta ganska mycket stryk också, efter alla blekningar. 

Om du vill ha bilder på hur du skulle se ut i andra hårfärger, skaffa ett av programmen de på bildredigering hänvisar dig till och redigera själv. Du får det att låta som att du tar det för givet att någon ska redigera bilder till dig.

[Tilde]
0

Jag tycker du skulle passa i mörkt hår. Du har väl ganska mörkt hår naturligt? Vår naturliga hårfärg är ju en bra grej att gå på när vi ska avgöra vad som passar oss. 🙂 Den första bilden med rödbrunt hår passade jättebra!

Beatrice_Love_Kaniner
0

hmmm, jag vet inte, mörkt känns så hårt…

Charlott_
1

#29 Ljusare än vad du har nu tycker inte jag skulle passa dig, visst kanske bara lite ljusa slingor, men inte hela håret blondare.

Varför bad du ens hon åvan redigera bilden till brunt om du nu tycker det är för hårt. När ska du bestämma dig? Man kommer ju ingenstans i denna tråden när du varken vill ha ditt eller datt..

Josefinaaa
3

Nej du frågade om någon kunde redigera för du ville veta hur du såg ut i Brunt hår, inte hur du såg ut i olika färger…

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Beatrice_Love_Kaniner
0

#31 förlåt för min oklar het.

#30 det jag menade var att jag ville se om någon kunde redigera min bild i olika hårfärger så jag lite vet vad jag skulle passa i. Förövrigt så tycker jag inte att du ska va på mig så mycket och ha en sån dålig ton, om du tycker jag är irriterande så behöver du inte ha något i min tråd att göra 😎

Charlott_
1

#32 Vad menar du med på? Du frågar ju om tips och ber om hjälp å då säger jag bara vad jag tycker. för du frågade ju om allas hjälp, inte bara vissa. Eftersom inlägget är för alla så kan du inte be någon att lämna tråden!
Och som åvan skrev, ladda ner eget program och redigera för inga av våra svar svarar du iinte på ändå. För du verkar inte nöjd med något svar du än får.. Så frågan är varför du ens gjorde ett inlägg då du inte är nöjd med något..

VilmaKristina
1

Du överreagerar och tar i för mycket nu.

Om du inte är nöjd hur hon hanterar svar så tycker jag du ska trycka bort från denna tråd.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Charlott_
0

#34 Asså känner du mig då eller? HAHA jag överreagerar inte, men enligt dig så gör jag de. Då borde du vara en väldigt känslig människa för jag ser inget med vad jag överreagerar med när de e fler än jag som tycker samma..

Hon frågar ju efter allas tips, då kan hon ju inte svara då å säga att jag är för hård. Jag skriver ju bara vad jag tycker å de frågade hon ju. Tycker NI resonerar heeeeeeelt fel.

Beatrice_Love_Kaniner
0

🤪

Charlott_
0

#36 Varför tramsar du dig?

Beatrice_Love_Kaniner
0

#37 men herregud. Stick från min tråd. Snälla. 👋

VilmaKristina
1

Jag är ingen känslig person, du går ifrån ämnet tycker jag nu.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Kakanbieber]
1

#37 Sluta med att ha den tonen, hon måste inte svara om hon inte vill. #36 tramsar inte, jag hon hon tog en sån smiley som betyder: "Ahh men gud"

Inte för att vara elak men du borde lämna tråden #37

[Lindixo]
1

Haha hemskt vilken omogen ton det blev i denna tråden! Väldigt OT. TS, jag tycker du passade perfekt i färgen du har nu, annars tycker jag du ska köra på lite mörkare rödbruna slingor i håret, annars tona och se vad du tycker. Isblond är enligt mig en färg som bara passar vissa, och är ett väldigt meck med silvershampoo och utväxt för de som inte är så ljusa i grunden. 

Vilken är din naturliga hårfärg? Färga så nära den som möjligt, brukar aldrig slå fel. :)

Beatrice_Love_Kaniner
0

#41 tack så mycket, isblont passade jag inte i då någon skickade mig en bild på mig i den hårfärgen (redigerad bild) men många säger också att jag ser äldre ut i blont, jag ska nog fortsätta med blont och kanske testa på med brunt lite senare, vi får se

tack så mycket för tipsen iaf.

Charlott_
1

#38 Kan inte be någon lämna din tråd. Och jag är bara ärlig.. Som andra SKREV..