plattång
jag har använt min plattång i princip varenda dag i .. kan det va 4 år ?
Det är inte speciellt nött!
Hur har erat hår blivit efter typ några års användning?

Putt.

Mitt hår blir ganska slitet av plattången och jag använder den nästan varke dag, inte nu på lovet men annars. Sen färgar jag håret regelbundet oxå så det har väl en stor del i det hela!
jenniferaronsson Då har du tur. Det sliter väldigt mycket. Jag har aldrig använt sånt

Har bara använt det en enda gång för några år sedan.
jag har använt det en gång.då var det frissan som gjorde det.
Mitt hår är så platt ändå så plattång har jag aldrig använt .

Använder också min plattång dagligen, och mitt hår är rätt torrt och slitet för jämnan. så får köpa inpackningar som ger det iaf lite mer volym och liv.
~Quila Roze~
plattar varje dag. orkar inte bry mig om det blir konstigt..

Nu på sommaren använder jag den typ aldrig, om jag inte ska iväg till ngt speciellt .. Men sen när skolan börjar kmr det bli varje dag ;P Men har alltid ett sånt spray i innan jag plattar :)
så mitt hår är väl inte såå slitet då ^^ :P

Lyckostar som har rakt hår, jag har alltid viljat ha det! Jag hatar mitt vågiga hår.. -.-
#10 Du ska vara glad att du har volym !! Mitt hår är FÖR platt, har testat att ha i allt möjligt på olika sätt för att få volym, men det ser bara ännu lattare ut, och dessutom fett.

Tja, alla vill väl ha det som dem just inte har..
Jag har inte använt plattång så mycket men efter att jag nu klippt av mitt älskade hår så vill jag göra allt för att slita sönder det, men ajg har fönat mitt hår en del men jag tror inte det slitit något särskilt på håret.
Det är ganska oömtåligt ><.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#9 vart köper du den sprayen? :)

#14, hos frisören :P
Plattar endast min lugg. Har aldrig färgat håret heller.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

mitt går inte och platta för det är så volymigt :S men om ni färgar och plattar mkt så köp ngt cair repair, blodneradr mitt hår innan ganska mkt, men fick sluta för mitt underhår blev en boll av tovor, men andvände cair repair och nu är det som nytt igen :D okej, ja erkänner väll att ja inte hheller borstade det så ofta